Nieuwe puppy Kathie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lena01

Nieuwe puppy Kathie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 23:53

Ja het is echt Kathie, en niet Kathy.
Kathie is een Puli x hongaarse herder, 3 maanden uit, sinds een weekje uit Hongarije, en een voorbeeldige hond!
Mijn nichtjes zijn daar op vakantie geweest, en hoe zeer mijn tante het ook heeft gezegd "Geen honden mee terug, we hebben er genoeg" hebben ze er toch 2 mee genomen.
Tante wou ze niet hebben, die heeft er al 2, woont in een rijtjeshuis, 1e puppy had ze al verkocht, dat was een witte, en Billie was over. Ze komen veel bij ons, en neemt ze altijd de honden mee. Billie was heerlijk rustig, de ideale hond. Een geweldige pup, zinderlijk, luistert ontzettend goed.
We hebben altijd gevraagd om een hond, maar ons gezin was te druk, was het excuus.
Maar mn moeder zag hem helemaal zitten. Nu heeft ze haar gekregen van mn vader. Maar ze vond Billie geen meisjesnaam. En ze is altijd gek op de naam Kathie, dus is ze omgedoopt naar Kathie, waar ze nu al naar luistert. [Terwijl ze vanavond 20:30 hier pas was.]
Het is een geweldige hond! Grote van een JackRussel, maar ontzettend rustig. Een hele goeie dame.
Ben ontzettend wijs met haar!
Ben benieuwd wat haar vacht gaat doen. Puli's hebben dreads. Ben benieuwd wat dit gaat worden, ze heeft wel dikke vacht!

[Foto's zijn geupload in mijnalbum, met andere uploadprogamma's heb ik altijd ruzie, dus maar even wat mindere kwaliteit!]
Afbeelding
Afbeelding
Ze heeft ontzettend veel lange haren onderaan haar oor Haha!
Afbeelding
Die oortjes Ach gut Soms staan ze ook helemaal overeind Tong uitsteken
Afbeelding
Illegaal, mevrouw mag niet op de bank Bloos
Afbeelding
Oei oei oei!
Afbeelding
Ziet vanalles
Afbeelding
Helemaal Lachen

Ik ben verkocht! Ik ben niet zo gek op kleine hondjes, maar ze is zo schattig en zo leuk!

Frenka

Re: Nieuwe puppy Kathie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 16:34

Wat een schatje!
Begrijpelijk dat je verkocht bent, heel veel plezier nog met dr.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 16:37

wat een leuke hond!
Komt ie bij een fokker vandaan ofzo?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 16:42

Wat een geinig dier!
Een puli is toch zo'n hond met vreselijk lange dreads, of vergis ik me daar?? Daar is in iede rgeval weinig van terug te zien Haha!

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 17:12

Goof schreef:
Wat een geinig dier!
Een puli is toch zo'n hond met vreselijk lange dreads, of vergis ik me daar?? Daar is in iede rgeval weinig van terug te zien Haha!

Ja dit klopt. Haar broertje krijgt wel dreads, maar haar vacht ziet er niet naar uit. Heb ook het gevoel dat er meer rassen in zit. Het is qua kleuren een Border Collie, maar dan formaat jackrussel Haha!
Ik hoop eigenlijk ook niet dat ze dreads krijgt, we houden het haar kort.
Fokker/eigenaar in Hongerije zei dat het kruising was tussen Puli x Hongaarse Herder.
Maar nu zie ik op google dat het het zelfde ras is Tong uitsteken een hele Puli is het zo en zo niet

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 17:20

Hihi, nee heeft niets weg van een puli Haha!
Ze is wel leuk, veel plezier ermee.