Lieve kleine Pop en Panda verdienen ook weer eens een topic
ze groeien al heel aardig. Van ons mogen ze best nog even wat langer klein blijven, maar ik ben ook wel benieuwd hoe ze eruit zullen zien als ze later grote katten zijn. Nu lijken het soms al net échte katten (laatst lag Panda voor het eerst echt te zonnen en Pop heeft al heel indrukwekkende miauwfunctie) maar meestal zijn het toch echt nog baby's. Pop trekt het meest naar mijn vriend toe, uren liggen ze te knuffelen op de bank en dan word ik weleens jaloers
maar Panda is echt mijn katje (zij ziet het andersom - ik ben haar mens). Tijdens het bokken helpt ze me met typen
en probeert ze me zoveel mogelijk kopjes te geven en nu ligt ze weer heel vredig op schoot. Poppy en Panda zijn echt nog steeds partners in crime en volgens mij kunnen ze, hoewel ze elkaar regelmatig in de houdgreep nemen, nu al niet zonder elkaar. Daarnet was Pop per ongeluk even opgesloten in de woonkamer en Panda op de gang; Panda in paniek. 's Ochtends zijn ze onze persoonlijke wakkermaakcrew en 's avonds rauzen ze het hele huis door
ook lief: als wij op de bank voor de tv zitten te avondeten komen ze naast ons zitten, en dan proberen ze zo zielig mogelijk te kijken. Vervelend zeuren doen ze niet, maar ze wachten dan zólang op een eventueel hapje (die ze overigens nooit krijgen) dat ze uiteindelijk in slaap vallen 
Nouja, hier dus maar wat foto's, we zijn immers op ITP

1) Eén van de eerste foto's met onze nieuwe SLR, Panda lijkt bijna geen kitten meer

2) Slapen kunnen ze hééél goed
(je ziet dat Panda alweer wat snorhaartjes begint te groeien, die waren namelijk afgeknaagd door Poppy
)
3) Pop d'r schattige snoet;

4) De sportstand van de camera moest uitgetest worden

5) Pop showt haar sexy stippeltjesbuikje;

6) Hoezo lijken wij op elkaar?

7) En hoe bedoel je fotogeniek?

10) Nou, dááág, wij gaan weer slapen hoor