Mijn cavia zeugje is bevallen van 3 mooie jonge cavia baby's!1 is er helaas overleden maar zijn tog nog 3 gezonde baby'shier de foto's
Ah gut, lang geleden dat ik baby caafjes gezien heb! Het is dat ik geen cavia meer wil, anders wist ik het wel hehe!Zijn btw kruintjes of niet?
Lief hoor, en nu geen zorgen meer maken over die kale plek. Dus morgen meteen naar de winkel voor beschuit met uhhh muisjes?Gefeliciteerd!
haha dat worden geen beschuit met muisjes mandy maar beschuit met caafs haha het lijken idd kruintjes op de kop (bij alle 3 ) nou ja doet er ook niet toe ze zijn supper daar gaat het om hihi
ik weet nog wel dat mijn cavia 2 baby's had gehad..ook van die kleine dingetjes Veel plezier ervan hè, hebben ze al namen ??
haaybedankt voor de reactiesik heb nog een hoog zwangere zeug lopen, en van alle baby's wil ik er 1 houden dus wacht nog even af Er gaan er zowiezo 2 naar en vriend van me en misschien wou een collega er ook 1 of 2 En voor de rest zoek ik natuurlijk dan een goed tehuisje