2de kat!! Meet Kato

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dana82

2de kat!! Meet Kato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 20:15

Dit kleine monsterachtige scharminkeltje heeft enkele dagen in onze badkamer gelogeerd.

Afbeelding

Ach, wat een slechte foto! Dus nog een poging: meet Kato!

Afbeelding

Ze is nog wat achterdochtig en als ze het niet vertrouwt, kruipt ze achter het TV-meubel. Maar eenmaal ze het vertrouwt, dan is dat voor de volle 100 %. Kopjes geven, spelen, op haar rug gaan liggen om op haar buikje te kriebelen. Hier ligt ze alvast in de zetel samen met m'n vriend. Na amper 1 dag bij ons te zijn!

Afbeelding

Hier zie je dus onze 2 katten. Schnapsy, de kater, kijkt wat zuur naar dat kleine dingetje dat in zijn zetel ligt. Ik moet wel zeggen dat hij al veel minder gromt naar haar. Jaja dat komt wel goed. Ze moeten nou niet de dikste vrienden worden, zolang ze elkaar maar accepteren zal ik al heel blij zijn.

Afbeelding

Hier nog een leuk filmpje. Ze speelt ontzettend graag, tja, welke kat niet hé. Zeker zo'n jonkie.

Afbeelding

Voilà, we zijn blij dat we ze gered hebben. Het is echt een schatje. Eigenlijk vinden we ze zo lelijk dat ze mooi wordt Haha! . Ik ben dus echt benieuwd hoe ze er zal uitzien als ze wat ouder wordt!

poes

Re: 2de kat!! Meet Kato

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:24

Wat een prachtig wolletje is het! Die wordt mooi hoor Knipoog Mijn opvangkattin was ook heel scharminkelig toen ik haar net had, en das een heel leuk katje geworden Ja

Ben eigenlijk heel blij dat jullie besloten hebben haar mee te nemen Haha!

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 17:38

Wat een schatje hoor! En ze is helemaal niet lelijk, erg leuk koppie zit er op. Gaat het inmiddels al wat beter met de kater??

OmelissaO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 20:35

hih leuk die eerste foto... je ziet alleen 2 lichtjes, Tong uitsteken