Ik krijg een babypoesje (nouja katertje) erbij en ben vandaag even langs geweest om fototjes te maken, ze zijn overigens niet van superkwaliteit omdat het niet lukte en ik sta dr ook niet met het kitten samen op omdat me moeder dat niet had gedaan wat ik wel vroeg, maargoed..
De naam van de Kitten word Bogie en hij mag in mijn kamer (ghehe)

En ik zal het even uitleggen;
Toen ik 3 jaar oud was hadden we al heel veel katten maar 1 was mijn favoriet, Bogus.
Hij was zo onwijs lief voor me gaf kusjes kwam languit altijd op me schoot liggen,

Zoals op de foto, en als ik slapen moest kwam hij me kamer in en me moeder moest hem er weer uithalen en elke keer glipte hij op laatste moment weer naar binnen , zo speciaal was hij, hellaas was hij doodgereden toen hij nog niet eens 1 jaartje oud was.

Nu het 2de verhaal;
Ik was bij een vriendin en daar liep een zwerfkatje rond van heel jong nog, dus na lang zeuren kreeg ik me zin en we namen hem mee, hij mocht bij me slapen snachts en ging dan eerst mijn hele kamer terroriseren door rond te rennen en dan op me bureau springen dat alles omviel (had toen de tijd een stapelbed) en toen sprong hij op mijn bed en ging bij mijn hoofd liggen slapen (op mijn kussen), hij was zo speciaal voor me , Binkie was zijn naam , maar op een dag kwam hij heel zwak thuis en overleed (om het kort tehouden ) waarschijnlijk had hij rattengif gegeten, hij was echt mijn maatje.
Hellaas even geen foto van hem (zit op de verkeerde computer waar geen foto's opstaan) maar die zal ik later even in dit topic neerzetten want hij betekende onwijs veel voor me.
Desondanks ik onwijs veel katten heb gehad (meer als 15) betekende deze 2 het meest voor me.
Bogus at ook gewoon als hij iets had at hij gewoon zijn pil op i.p.v moeilijk te doen zoals meeste katten.
Bogus x Binkie ; is Bogie.
Nou genoeg gepraat.
De foto's van mijn heerlijke kerel!

Zwart kopie met 4 witte pootjes.

Het is een echt verlegen kereltje, niet de dapperste maar ik wil ook een knuffelkat!

Hij houd nog niet van optillen , hij vond het maar eng , maar dat leer ik hem nog wel

Met zijn mooie oogjes.

Deze vind ik het mooist.

Hij houd ook van drank

Hij is erg verlegen en houd er nog niet van opgetild te worden maar dat komt wel hihi,
En hij mag dus in mijn kamertje slapen met kattebak etc.
En.. ZATERDAG halen we hem al op. *hypert*