Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
naadje24 schreef:mooi dier!
kangal....geen makkelijke hond...maar als je er goed mee overweg kunt echt een wereldhond!
booster schreef:naadje24 schreef:mooi dier!
kangal....geen makkelijke hond...maar als je er goed mee overweg kunt echt een wereldhond!
dat is idd waar raad mensen ook altijd aan om heel veel informatie zoeken en ook bij mensen die zo een ras bezitten.
maar daarom hebben we ook een forum om die mensen de juiste weg te wijzen
booster schreef:hoi is een kangal hoe oud was die hond en was het een reu of teef als je dit allemaal weet... ja licht eraan hoe de foto's gemaakt zijn als ik foto;s maak ogen ze altijd kleineen de mijne moet nog ongeveer 2 jaar doorgroeien maar leuk dat je die foto erbij zetten
xMarit schreef:booster schreef:hoi is een kangal hoe oud was die hond en was het een reu of teef als je dit allemaal weet... ja licht eraan hoe de foto's gemaakt zijn als ik foto;s maak ogen ze altijd kleineen de mijne moet nog ongeveer 2 jaar doorgroeien maar leuk dat je die foto erbij zetten
Haha, hmm ik denk dat ie een jaar of 3 was, een reu. Hij was heel erg waaks en ook wel dominant. De eigenaresse schreeuwde altijd tegen hemHet was bij hem zo: was jij ervan overtuigt dat je hoger stond dan hem en hem een bevel kon geven dan luisterde hij, je hoefde dan niet te schreeuwen ofzo. Maar hij merkte elk klein beetje onzekerheid en ja zo'n grote hond maakt mensen toch al snel bang (hij blafte ook veel) en dan was het van: heeuhh ik ben de baas, nou ik vind dat jij niet hier hoort te zijn
en zo heeft hij dus verschillende mensen gebeten ...
xMarit schreef:Bijzondere hond! Kan me herinneren op een stal waar ik een poosje 2 shetties heb verzorgt dat er ook zo 1 rondliep die kwam uit het asiel (heette Muis) Ik had zelf nooit problemen met die hond, gewoon duidelijk zijn maar hij heeft toen meerdere malen iemand gebeten en is toen ingeslapen .. Eens even kijken of ik nog een foto van hem heb. Weet niet of het hetzelfde ras is, ik dacht dat het een vuilnisbakkie was maar nu ik deze hond zie heeft ie er toch wel veel van weg!
Gevonden! Dit ben ik met die hond. Ik zie nu wel dat deze veel hoger op zn poten staat dan jouw hond