su the kangal dog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

booster

su the kangal dog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 10:41

leek me wel leuk om me hond hier neer te zetten ze is een teefje van bijna 2 jaar en is nu rond de 75 cm groot maar gaat nu nog 2 jaar de breethe in en nog misschien een stukie de lucht in
Haha! zij is samen met me haffie me alles je
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ojajoh

Re: su the kangal dog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:43

mooi dier!
kangal....geen makkelijke hond...maar als je er goed mee overweg kunt echt een wereldhond!

booster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 10:45

naadje24 schreef:
mooi dier!
kangal....geen makkelijke hond...maar als je er goed mee overweg kunt echt een wereldhond!

dat is idd waar raad mensen ook altijd aan om heel veel informatie zoeken en ook bij mensen die zo een ras bezitten.
maar daarom hebben we ook een forum om die mensen de juiste weg te wijzen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:04

booster schreef:
naadje24 schreef:
mooi dier!

dat is idd waar raad mensen ook altijd aan om heel veel informatie zoeken en ook bij mensen die zo een ras bezitten.
maar daarom hebben we ook een forum om die mensen de juiste weg te wijzen

super toch!
zie graag dat mensen een positieve bijdrage aan hun favoriete ras leveren Knipoog
goed bezig OK dan!

booster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 11:09

[/quote]
super toch!
zie graag dat mensen een positieve bijdrage aan hun favoriete ras leveren Knipoog
goed bezig OK dan![/quote]
dank je Haha! ik ben erg trots op haar en op haar ras zie dat er teveel mee gerommeld kwa kruisingen en gevechten met dit ras Boos! en ieder steentje is toch weer een bijdrage he.

booster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 09:27

su toen ze puppies had
Afbeelding
su hoofd
Afbeelding

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 09:34

Bijzondere hond! Kan me herinneren op een stal waar ik een poosje 2 shetties heb verzorgt dat er ook zo 1 rondliep die kwam uit het asiel (heette Muis Tong uitsteken) Ik had zelf nooit problemen met die hond, gewoon duidelijk zijn maar hij heeft toen meerdere malen iemand gebeten en is toen ingeslapen .. Eens even kijken of ik nog een foto van hem heb. Weet niet of het hetzelfde ras is, ik dacht dat het een vuilnisbakkie was maar nu ik deze hond zie heeft ie er toch wel veel van weg!

Afbeelding

Gevonden! Dit ben ik met die hond. Ik zie nu wel dat deze veel hoger op zn poten staat dan jouw hond Tong uitsteken

booster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 09:41

hoi is een kangal hoe oud was die hond en was het een reu of teef als je dit allemaal weet... ja licht eraan hoe de foto's gemaakt zijn als ik foto;s maak ogen ze altijd kleine Haha! en de mijne moet nog ongeveer 2 jaar doorgroeien maar leuk dat je die foto erbij zetten

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 09:44

Ik vind het een mooi hondenras Lachen.

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 10:00

booster schreef:
hoi is een kangal hoe oud was die hond en was het een reu of teef als je dit allemaal weet... ja licht eraan hoe de foto's gemaakt zijn als ik foto;s maak ogen ze altijd kleine Haha! en de mijne moet nog ongeveer 2 jaar doorgroeien maar leuk dat je die foto erbij zetten

Haha, hmm ik denk dat ie een jaar of 3 was, een reu. Hij was heel erg waaks en ook wel dominant. De eigenaresse schreeuwde altijd tegen hem Nagelbijten / Gniffelen Het was bij hem zo: was jij ervan overtuigt dat je hoger stond dan hem en hem een bevel kon geven dan luisterde hij, je hoefde dan niet te schreeuwen ofzo. Maar hij merkte elk klein beetje onzekerheid en ja zo'n grote hond maakt mensen toch al snel bang (hij blafte ook veel) en dan was het van: heeuhh ik ben de baas, nou ik vind dat jij niet hier hoort te zijn Clown en zo heeft hij dus verschillende mensen gebeten ...

booster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 10:08

xMarit schreef:
booster schreef:

Haha, hmm ik denk dat ie een jaar of 3 was, een reu. Hij was heel erg waaks en ook wel dominant. De eigenaresse schreeuwde altijd tegen hem Nagelbijten / Gniffelen Het was bij hem zo: was jij ervan overtuigt dat je hoger stond dan hem en hem een bevel kon geven dan luisterde hij, je hoefde dan niet te schreeuwen ofzo. Maar hij merkte elk klein beetje onzekerheid en ja zo'n grote hond maakt mensen toch al snel bang (hij blafte ook veel) en dan was het van: heeuhh ik ben de baas, nou ik vind dat jij niet hier hoort te zijn Clown en zo heeft hij dus verschillende mensen gebeten ...

een reu is toch altijd wel wat groterdan teven en ja je moet er boven staan anders lopen ze over je heen maar zijn gewoon schaten van honden en mensen die niet op het terein horen mag hij waarschuwen he jammer dat ie in geslapen is

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 10:50

xMarit schreef:
Bijzondere hond! Kan me herinneren op een stal waar ik een poosje 2 shetties heb verzorgt dat er ook zo 1 rondliep die kwam uit het asiel (heette Muis Tong uitsteken) Ik had zelf nooit problemen met die hond, gewoon duidelijk zijn maar hij heeft toen meerdere malen iemand gebeten en is toen ingeslapen .. Eens even kijken of ik nog een foto van hem heb. Weet niet of het hetzelfde ras is, ik dacht dat het een vuilnisbakkie was maar nu ik deze hond zie heeft ie er toch wel veel van weg!

Afbeelding

Gevonden! Dit ben ik met die hond. Ik zie nu wel dat deze veel hoger op zn poten staat dan jouw hond Tong uitsteken

ovderduidelijk een kangal en geen vuilnisbakkie! kangal is nou eenmaal zo groot..zeker reuen
de beschrijving van zijn karakter is idd kenmerkend voor een kangal
maar klinkt ook als een eigenaar die er de balle verstand niet van had....

idd wat booster zegt: terrein had afgesloten moeten worden en de mensen gewaarschuwd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 13:18

wow ik ben helemaal fan van kangal honden!!
nooit geweten dat ze in nl ook gewoon rondlopen!

booster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 13:24

opzich is het nog een zeldzaam ras in nl maar ze komen steeds meer vooral eindhoven dat wordt al kangalstad genoemt in de kangalwereld