Saartje op ontdekkingstocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Saartje op ontdekkingstocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 17:55

Saartje is een paar weken geleden gesteriliseerd en nu mag ze de tuin in. Voorlopig nog wel onder begeleiding van ons, zodat ze de tuin en omgeving een beetje leert kennen. Ze vindt het reuze spannend buiten. Ze gaat achter alle vliegjes en bijen en hommels aan. Ik kon het niet laten om wat foto's te maken van "Kleine poes op ontdekkingsreis in die grote enge tuin! "
Afbeelding
Afbeelding
Spannend die vijver
Afbeelding
in het vogelhuisje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het liefst zit ze verscholen onder/tussen de plantjes, zodat ze wel alles kan zien, maar wij haar niet (denkt ze).
Gisteren was het zulk lekker weer dat wij buiten hebben gezeten en Saartje kon lekker buiten lopen. Vandaag dacht ze dat dat wel weer kon, maar ze was er niet op verdacht dat het regende (ja hier wel, de hele dag ). En die regen vond ze toch niet zo leuk.
Toen ze ze maar op haar poezenklimpaal gaan liggen voor het raam en lekker naar buiten kijken.

Meloen

Re: Saartje op ontdekkingstocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 19:18

Saartje lijkt heel tevreden zoals ze daar rondloopt! Een tevreden poezebeest Haha!
In het vogelhuisje zitten vind ik slim, nu gewoon afwachten tot er een lekker hapje zo in je mond komt vliegen Knipoog

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 01:17

stroomdraadje om je tuin en je kunt nog heel lang van dit prachtige poezebeest genieten.

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 11:24

Mooie foto's!
Die van in het vogelhuisje; jachtinstinct komt boven Tong uitsteken

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 19:35

Rosita: ja je hebt helemaal gelijk. misschien een idee....

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:55

lees je eigen onderschrift sheela, laat het geen waarheid worden

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 21:11

rosita: ja Bloos
vandaag was ze tussen de schutting en de coniferen doorgeslopen en liep dus al bij de buren. Voor ik haar weer terug had...
Ik was de tuin van de buren ingegaan en toen raakte ze in paniek want ze kon de terugweg niet meer vinden. Alleen zit onze tuin nogal lastig in mekaar om even een stroomdraadje te spannen. Tussen ons huis en de buren zit eerst een schutting, dan een stuk coniferen en dan weer schutting. Haaks daarop staat onze garage met ingang (kleine deur). aan het einde van de garage staat daar weer haaks een poort en daarna een hele lange heg. Tussen de heg en onze bijkeuken is een poort zodat we achter het huis kunnen komen. Het is niet zo lastig zo'n stroomdraad, maar straks groeien de planten weer en een stroomdraad moet geen contact maken met de planten (volgens mij). En als we een draad om de tuin spannen, komt die draad toch tegen de planten aan. Ik moet maar eens gaan kijken op internet voor zoiets.