We hebben geprobeert een oude tempel na te maken, we hadden er een waterval in, maar die hebben we er weer uit gehaald omdat er geen ene leguaan in ging.
hier een foto van mijn nieuwe terrarium, en natuurlijk die van me vader!

Het is nog wel een beetje kaal, maar enkele dagen later dan deze foto is genomen, hebben we er meer kunstplanten in zitten, vliegen er diamant vinkjes en papegaai amadinussen in rond. Dus ja een beetje een tropisch sweertje moet kunnen.

Mijn leguaan en mijn zeilagaam. Helaas hebben we de zeilagaam er ook uit moeten halen, ten eerste omdat die zelf de hele tijd het terrarium uit wou, (zei ligt liever hele dagen op de vensterbank in de zon of te wachten in op de zon! En ze heeft helaas een diamant vinkje te pakken gehad (Hadden we kunnen weten want het is een vlees eter) maar doet verder niks of niemand kwaad.
Aangezien deze dame liever uit de bak is al in de bak hebben we besloten om haar haar eigen terrarium terug te geven, en loopt ze verder de hele dag los. (net een hond alleen anders) en gaat netjes naar haar bak om de behoefte te doen!! Super gewoon.

Dit is een oude foto, die meerdere mensen al hebben gezien. het gaat ook niet om de slang en niet om mij, maar om het terrarium die een gedeelte te zien is op de foto.
Dit is haar terrarium, was het ook al maar hebben we nu een trappetje opgezet, zodat ze zelf de bak in en uit kan.. uiteraard is die snachts dicht, en zit onze ushi in haar eigen terrarium.