maar mijn bullie Lima mocht ook even

mambo

dit word de afbeelding op linnen

gewoon debiel

en dan mijn prinsesje ook even poseren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:Mooie foto's hoor, ik vind vooral de eerste mooi, straalt echt rust uit.
Een am. staff of niet?
roxiie schreef:Ik vind de eerste foto heel mooi. Ik moet eerlijk zeggen dat ik m sprekender vind dan die tweede. Die eerste foto straalt meer leven uit en is scherper.
Succes met laten afdrukken! Erg leuke doggies!
LimaGentle schreef:ja klopt ja de eerste iis scherper
denk dat ik toch maar voor die ga alleen zoek ik iemand die dat streepje van het laminaat kan wegwerken op de pc..
WilmaW schreef:LimaGentle schreef:ja klopt ja de eerste iis scherper
denk dat ik toch maar voor die ga alleen zoek ik iemand die dat streepje van het laminaat kan wegwerken op de pc..
zoals dit?
Judith_M schreef:Arme hond met afgeknipte oren.. Of lijkt dat zo?
Verder wel leuke foto's! zwart-wit is ook leuk erbij!
anneliesdj schreef:Judith_M schreef:Arme hond met afgeknipte oren.. Of lijkt dat zo?
Verder wel leuke foto's! zwart-wit is ook leuk erbij!
Nee hoor, dat zie je goed, hij zal wel van voor het coupeerverbod zijn.
anneliesdj schreef:En dan haal je een hond uit het buitenland omdat hij dan wel gecoupeerde oren heeft? Ik ben allang blij dat hier nu een coupeerverbod is, mijn Duitse Dog heeft wel oren en ik ben er dolblij mee want ik vind ze oerlelijk zonder.
Hoewel er ook rassen zijn waarbij gecoupeerd wel mooier staat maar dat geldt dan vrijwel altijd voor de staart. (boxers, rottweilers)
anneliesdj schreef:O, ja? Hoe komt dat dan, heeft ie zo'n moeilijk karakter?
(waarom heb je trouwens in je onderschrift 'de waarheid over pitbulls' terwijl je zelf honden hebt die bijna broertjes zijn van de pittbull?)
anneliesdj schreef:Ik heb vaker een link gezien met als titel 'de echte waarheid...', ik gok dat dit dezelfde is, nogal negatief over pitbulls.
Maar vooruit, ik zal eens kijken
anneliesdj schreef:Ik zie het!!![]()
Ik vind ze zooo mooi! 't Is dat ze niet gehouden mogen worden in NL anders had ik er een stuk of wat!
anneliesdj schreef:Haha, ja, als ik groter ga wonen komt er hier ook een am. staff. bij, het is nu al vol genoeg met een Dog in een rijtjeshuis. Maar toch is een pitbull mooier, een amm staff is nog lomper
Citaat:En dan haal je een hond uit het buitenland omdat hij dan wel gecoupeerde oren heeft? Ik ben allang blij dat hier nu een coupeerverbod is, mijn Duitse Dog heeft wel oren en ik ben er dolblij mee want ik vind ze oerlelijk zonder.