Dollie en Tina zijn de honden van mijn tante, en het zijn een heerlijk stel. Als mensen moeten schatten hoe oud Dollie is, schatten ze 13/14, en ze is niet vooruit te branden met wandelen, dan moet je trekken, maar ze is pas 5. Ontzettend lui. Ze word liever gedragen dan dat ze zelf moet lopen. In tegenstelling is de pup Tina enorm druk. Tina komt uit spanje, en is gestolen bij een zigeunerskamp. Daar schijnen ze altijd ontzettend mishandeld te worden. Mijn oom en tante adopteren vaak honden uit spanje, en dan zoeken ze daarna een goed tehuis, voor de honden, als ze opgeknapt zijn. Maar Tina zat er als een kleine pup van 9 weken, en mijn tante was verliefd.
En oh, wat hebben ze spijt gehad. Wat is het een drukke hond. Totaal geen greyhound karakter, niet dat nuchtere. Ontzettend druk, piept heel de dag, blaft de hele dag, maar het gaat beter! En ontzettend veel energie, wat bij de honden hoort. En ze is snel, wauw!

Hier zijn de foto's

Dit is commando dood. Doet ze maar al te graag.. Staan is te vermoeiend voor Dollie

Standfoto

De pup met de te kleine kop en de reus achtige poten eronder! Meet Tina

ik en Dollie

En nog een keer...

Eigenlijk is Tina een beetje, een klein beetje te groot voor op schoot

Ondeugende blik

Kollosaal beest

Tijd om te spelen!

Spring

Springend van af het bordes

And again

Spelen alsof ze moe is.. Dat oor.. Whuaha! Daar hoort een knik in te zitten...

Enorme stelten

En Dollie? Die slaapt lekker verder...