ik had vandaag zin om eens al mijn beestjes in een topic te zetten. Kijk maar eens en laat gerust een berichtje achter. Binnenkort op mijn profiel meer foto's!!!
Mijn konijntjes (nederlandse dwerghangoortjes, rasbeestjes!!! Mama en papa( is dezelfde van beide) waren showbeestjes met tal van prijzen in hun kast)
Bollie (geboren 18 mei 2007 en is op de foto 10weken oud)

Billie (geboren 25 mei en is op de foto 9weken oud)

Mijn kipjes
Do Re en Mi (zijn uit hun eitjes gekomen in juni 2006)

Mijne Haan
Daantje (uit zijn ei gekomen in september 2007)
zijn vrouwtje is meegenomen door roofvogel toen ze nog jong waren. Daar heb ik dus jammer genoeg geen foto van...

Mijn eenden
Wiggel links en Waggel rechts. Hen heb ik sinds half augustus en toen waren ze een maandje oud. Het zijn gele boomeenden en zijn door professionele sierkweker gekweekt. Ze fluiten als het ware

Kwik links en Kwak rechts. Dit zijn eigenlijk vleeseenden, maar ze zullen zeker niet opgegeten worden zolang ik hen in mijn bezit heb!

Mijn kat
Vlekje, ze heeft haar naam te danken aan een poesje dat ik gevonden had. ze was verstotoen door haar moeder en had haar naar dierenarts gebracht omdat ze nog te jong was. Daar is ze dan overleden en ik heb dan van de da een nieuwe gekregen omdat ze weg moest bij haar baasjes. Omdat de overleden kat vlekjes had, heb ik mijn nieuwe kat vlekje genoemd. Op 2april wordt ze alweer 9 (ze is van 1999)

Mijn hamsters
Kitana is het zusje van Cocaïne en ze zijn geboren 19 november 2006. Ze zaten samen in 1kooi tot ergens half april, toen begonnen ze te vechten. Dan heb ik een 2e kot gekocht en is Cocaine verhuist naar de bovenbuurvrouw op kot. Kitana had toen een wondje aan haar buik. Omdat het heel gevoelig was en ik er niet aan mocht komen om het schoon te maken, ben ik naar dierenarts gegaan. Die vertelde dat ik haar op de middag mocht komen halen, dus ik heel blij smiddags terug naar dierenarts gegaan. Kreeg ik te horen dat het darmpjes waren dat aan het wondje hingen. ze hebben haar moeten inslapen omdat een operatie te riskant was... Ze is dus ingeslapen op 3 mei 2007, kheb wel nog afscheid mogen nemen. We hebben ze dus te laat uit elkaar gehaald jammer genoeg

Cocaïne, ze woont nu in Brussel en alles gaat goed met haar! Ze heeft in het begin wel afgezien dat ze constant alleen zat. Ze miste Kitana gewoon! Erg eigenlijk eh...

Pluisje heb ik gekregen van mijn bovenbuurmeisje (die Cocaïne nu heeft) omdat ik kitana zo miste. Zij had de naam gekozen omdat het zo een klein pluizeke was toen ze haar ging kopen. Pluisje is geboren half april en is van dezelfde fokker als Kitana en Cocaïne. Van haar heb ik 2 foto's omdat ik gewoon niet kon kiezen welke de liefste is...

Een egeltje
ik heb hem de naam sorano gegeven

Zo, dat was het op de moment. Ik kan van hen allemaal zoveel foto's sturen, want ze zijn echt fotogeniek(vooral vlekje en pluisje dan!) binnenkort dus nog foto's op mijn profiel...
groetjes!