Ooit een flemende koe gezien? Ik moet er elke keer weer om lachen met die tandenloze bovenrij . Had vandaag een van de koeien van mn oom even staan krabbelen en daarna laten ruiken aan een andere koe, die vervolgens begon te flemen. Had eigenlijk de verkeerde lens op de camera staan (was te dichtbij voor deze lens), maar toch nog redelijk goed op de kiek kunnen zetten .
haha leuke foto's, vaak gezien ja, een flemende koe grappig dat sommingen niet weten dat een koe geen boventanden heeft, heb zelf meegemaakt dat iemand die op een boederij was opgegroeid het nog nooit was op gevallen dat het zo was, en me gewoon niet wilde geloven toen ik dat dus zei, dat ze geen boventanden hadden, totdat ik het liet zien toen we weer bij de koeien waren, lollig
Mijn oom (iemand die al van kleins af aan op de boerderij is opgegroeid en nu 62 jaar is) geloofde me ook niet toen ik zei dat ik het raar vond dat een koe geen boventanden had. Zegt ie: "dat is niet waar, die hebben boventanden". Toen is hij toch maar gaan voelen en hij moest me toch gelijk geven .