Aangezien ik het ideale clubje fretten heb, waar ik altijd vrolijk van wordt, leek het me leuk om wat foto's met jullie te delen. Ik zal eerst even heel kort iets vertellen over ze.
De witte, Mok, kwam als eerste uit de opvang. Hele drukke überspeelse fret van 10 maanden oud. Aangezien ik hem wat eenzaam vond, heb ik Mik erbij gehaald. De kleine wildkleur, beetje raar karakter en heeft een lichte gebruiksaanwijzing, van 8 maand oud. Aangezien Mok en Mik het wel met elkaar konden vinden, maar Mok wilde spelen en Mik liever sliep, heb ik vrijdag Sam erbij gehaald. De grote wildkleur met witte bef, van 9 maanden oud. Nu heb ik de ideale combinatie! Sam en Mok spelen vooral, Mik kan doen en laten wat hij wil, en verder lijkt het alsof Mik ook op aan het leven is! Ik ben dolgelukkig met ze! En verder heb ik ook nog de mazzel dat het allemaal tolerante fretten zijn, ik kan ze vrijwel overal zomaar bijzetten, dominantie staat niet echt in hun woordenboek, behalve bij Sam, maar nu hij gecastreerd is, zal dat wel wat afzwakken hoop ik, en anders niet

Goed, verhaaltje is iets langer geworden dan ik dacht, maar dat maakt niet uit, hier komen de foto's.

Dit is Sam, de 9 maand oude wildkleur

Mok, de überblije albino van 10 maanden

En Mik, het wildkleurtje met gebruiksaanwijzing

Let the games begin!!!

Charge!!!!

Argh...

Geen zorgen Mok, ik kom je redden!! *Mik links, Sam midden, Mok rechts*

Mok gered, maar Mik delft het onderspit..

Even tussendoor wat drinken...
*daarna heeft Mik zijn slaapplaats opgezocht, en zijn Mok en Sam verder gaan spelen*

Ik zal je vergassen met mijn stinkadem..

Om je daarna op de grond te duwen!
Toen was het tijd om te gaan slapen, en eerst ging Sam naar bed alleen:

Toen kwam Mok erbij *niet de meest charmante foto, maar vond m toch errug leuk:

En toen ik later terug kwam vond ik ze zo:

vlnr: Mok, Sam en Mik
En als laatste nog een mooie van Sam:

Zo, ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als ik, alleen kon ik het live zien

Groetjes, mij