Milieuvriendelijke papierversnipperaar!
Ik kan vol trots mededelen dat Puck sinds een aantal weken zelfs af en toe een pasje zet!
Mijn moeder houd hem natuurlijk wel vast en zorgt ervoor dat Puck niet naar voren schiet, zijn benen er niet te ver onderdoor schieten én dat hij niet in elkaar zakt.
Even wat verdere info:
We zijn erachter gekomen dat Puck een hernia in zijn rug had (plus nog een blokering oid.). Na veel homeopatische middelen/onderzoeken, therapiën ect. ect. heeft hij nergens last meer van, behalve dat hij zijn achterhand weinig kan gebruiken (hij zakt in elkaar, sleept de achterkant maar wat mee). Mijn moeder gaat dus 5x per week over de vloer met hem. Hij heeft ondertussen alweer een beetje spieren gekweekt en sinds kort doet hij dus een poging om zelf af en toe ook eens een pasje te zetten. Hij gaat dus echt maar héééééééél langzaam vooruit, maar we hebben er al het vertrouwen in dat het goed gaat komen, iig zover dat hij zichzelf kan redden en een fatsoenlijk kattenleven kan hebben.
Genoeg gezeur.. Hier onze o zo knappe kanjer!
http://nl.tinypic.com/player.php?v=28mkzr4&s=3
Is hij niet knáp?

Oja, niet te vergeten. Mijn moeder is met hem naar Arnhem geweest en heeft nou een soort 'tuigje' voor hem laten maken, zodat zijn voor en achterbenen met elkaar in verbinding zijn en hij die niet kan vergeten (dit moeten we nog uitproberen ect.).
Vind het zo goed van hem dat ik het even met jullie wilde delen...