Gehandicapte kat @ work

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

traan_beauty

Gehandicapte kat @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 16:58

Misschien dat sommige van jullie Puck, mijn lieve gehadicapte schat nog kennen van dit topic:
Milieuvriendelijke papierversnipperaar!

Ik kan vol trots mededelen dat Puck sinds een aantal weken zelfs af en toe een pasje zet!
Mijn moeder houd hem natuurlijk wel vast en zorgt ervoor dat Puck niet naar voren schiet, zijn benen er niet te ver onderdoor schieten én dat hij niet in elkaar zakt.

Even wat verdere info:
We zijn erachter gekomen dat Puck een hernia in zijn rug had (plus nog een blokering oid.). Na veel homeopatische middelen/onderzoeken, therapiën ect. ect. heeft hij nergens last meer van, behalve dat hij zijn achterhand weinig kan gebruiken (hij zakt in elkaar, sleept de achterkant maar wat mee). Mijn moeder gaat dus 5x per week over de vloer met hem. Hij heeft ondertussen alweer een beetje spieren gekweekt en sinds kort doet hij dus een poging om zelf af en toe ook eens een pasje te zetten. Hij gaat dus echt maar héééééééél langzaam vooruit, maar we hebben er al het vertrouwen in dat het goed gaat komen, iig zover dat hij zichzelf kan redden en een fatsoenlijk kattenleven kan hebben.

Genoeg gezeur.. Hier onze o zo knappe kanjer!
http://nl.tinypic.com/player.php?v=28mkzr4&s=3

Is hij niet knáp? Vingers aflikken

Oja, niet te vergeten. Mijn moeder is met hem naar Arnhem geweest en heeft nou een soort 'tuigje' voor hem laten maken, zodat zijn voor en achterbenen met elkaar in verbinding zijn en hij die niet kan vergeten (dit moeten we nog uitproberen ect.).

Vind het zo goed van hem dat ik het even met jullie wilde delen...

Hiddex

Re: Gehandicapte kat @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 17:02

Dat is idd goed nieuws:D

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 17:02

Fysiotherapie aan huis, super dat jullie zo met hem bezig zijn OK dan!

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 17:03

Wat super dat het al zoveel beter gaat! Haha! Hopelijk kan ie dadelijk weer helemaal zelf lopen.

Maaikyhj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 17:05

Dat ziet er al goed uit!! je ziet dat hij zijn ene pootje beter naar voren kan zetten als de andere, die zal nog flink oefenen zijn voor hem!!

Succes verder met de oefeningen!!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:36

goed bezig hoor! Haha!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:39

wat is het toch een fantastische kat
wederom de duimen omhoog voor jullie inzet voor diet ontzettend schattige kattenbeest

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 19:12

Dankjulliewel Haha! .

haan schreef:
Fysiotherapie aan huis, super dat jullie zo met hem bezig zijn OK dan!

Inderdaad, nu nog oppassen dat mijn moeder van al dat kruipen op de grond geen Fysio nodig heeft Clown .

Hij wordt trouwens ondeugend... Hij kruipt steeds vaker van zijn plekkie op de bank (ligt en heel pakket dekens ect.) en gaat dan een beetje overal heen kruipen. Vanmiddag had mijn vader (die op de bank lag te slapen) nog een haal in zijn voet gekregen van dat kleine monstertje.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 19:35

mooi toch, dat ie laat merken dat ie zich goed voelt

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 12:07

Het ziet er goed uit, hij kan zelf zijn voetjes gelukkig wel verzetten Lachen nu moet hij alleen nog kracht krijgen. Lachen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 12:10

hey, ook een kat met een beperking, mijne mist een stuk poot. Mooi om te zien hoe ze zich zo snel aanpassen en hoe ze vechten he
heel veel succes met verdere revalidatie

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 19:24

Dankjullie Haha! .

Ja, klopt. Hij blijft wel vechten maar hij wil het liever ZELF doen Clown . Dan gaat hij heel hard 'rennen' met z'n achterlijf er een beetje achteraan slepend.. Of hij wil gewoon liever naar zijn plekkie om lekker te luieren.. Hij doet iig alles om onder het 'werk' uit te komen Haha! (hmm, is het misschien een kat?).

Verder mist hij inderdaad de kracht. Maar helaas is dat alleen maar opbouwen en kan dat niet met een dagje terug komen Nagelbijten / Gniffelen .

Hij heeft nu iig een nieuw plekkie gevonden, dicht bij de kachel Vingers aflikken . Één van onze andere katten kwam al zo half bovenop hem liggen en toen begonnen ze elkaar te likken.. Toen die andere kat zijn plek in probeerde te pikken kreeg hij wel een gigantische mep! Net goed Koe