Allereerst Meneer Krabs:

Meneer Krabs is een Thaise Krab, hij is nu zo'n 4 cm groot en woont in een aquarium van 240 liter met wat vissen en een garnaal. Meneer krabs doet de andere vissen niks, en andersom ook niet. Hij eet garnaal (dode he

Dan hebben we nog the Beatles, ik heb er 4

En eentje met een ''ei'', hierin worden de larven kevers

The Beatles zijn Dola's, ze zijn 3 cm groot, eten voornamelijk fruit en zijn eigenlijk de ideale huisdieren. Ze eten niet veel, hebben weinig ruimte nodig en geen aandacht.
En de laatste, Gerrit

Toen ik bijna jarig was anderhalf jaar geleden wilde ik wel slakken als huidier hebben. Mijn zus gaf me er 4, ze heten Gerrit, Gerrit, Gerrit en Gerrit. Ze waren toen nog wat kleiner. Maar sinds eind 2007 is het een plaag geworden. Het is NIET prettig om je slaapkamer binnen te komen, allemaal gekraak onder je schoenen je te horen en de muren te zien bewegen. Al met al heb ik zoveel jonkies apart gezet in een bak waaruit ze NIET kunnen ontsnappen en nou ja, bij de 200 jonies ben ik gestopt met tellen, dus wie wil ze hebben

Ze zijn nu nog klein en lief:

Om even te laten zien hoe groot ze worden:

En moederliefde

Al met al zijn agaatslakken ook ideale huisdieren, eten meer als de Dola's, maar zijn wel wat makkelijker qua etensvoorkeur, maar het lekkerst vinden ze witlof en andijvie. Ze hebben ook niet zo heel veel ruimte nodig aangezien ze alle kanten van de bak kunnen gebruiken. Aandacht hebben ze liever ook niet

Ook heb ik gehoord dat ze heel lekker zijn met wat kruidenboter, maar dat heb ik niet geprobeert