Ik had mij er al helemaal bij neergelegd dat mijn kitten-wens nog een hele tijd zou gaan duren tot mijn vriend gistermiddag met een "kostbaar" pakketje thuis kwam..... Hij vond het allemaal zo erg wat er was gebeurd dat hij stad en land heeft afgezocht (zelfs met fokkers in Belgie en Duitsland contact gehad). Hij schijnt dus al sinds dat er bekend was dat het Ragdoll-kitten niet in orde was 3 weken geleden al op zoek te zijn gegaan voor het geval het mis zou lopen.... maar hij heeft er al die tijd niet met mij over gesproken omdat hij wist dat ik stille hoop had dat alles nog op zijn pootjes terecht zou komen.
Het cadeautje bleek dus Charley te zijn.......
Charley is een 13 weken oude Heilige Birmaan-kitten (mijn wens was altijd een Ragdoll én een Heilige Birmaan samen te zien rondhuppelen in ons huis) en we hopen dan ook dat hij in de nabije toekomst nog een Ragdoll-broertje gaat krijgen....zodat ze met z'n tweeën de boel hier op stelten kunnen gaan zetten!
Hierbij wat foto's van deze verschrikkelijk ondeugende, brutale maar o zo knuffelige Charley......