Welkom Nikki!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lena01

Welkom Nikki!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 23:51

Cheek, onze cavia is overleden, 2 weekjes terug, een groot gemis, en niet alleen voor ons, maar ook voor onze caviameid, Fleur. Zo'n hekel dat ze aan elkaar hadden, zo mistte ze hem.
Dus er moest een nieuwe komen. Werd niet makkelijk, Fleur is ontzettend dominant.
We wouden een cavia wat goed gefokt is, van een echte caviastal, en misschien ook wel een echte ras. Lang twijfelen, we gingen voor de rus. We vonden een fokstal, en we wouden al snel een kleintje, en we zagen een foto en waren op slag verliefd op de middelste.

Afbeelding
De middelste, nog klein en mager Knipoog Gezellig met zus en broertje Lachen

Maargoed, zo'n caviastal is natuurlijk nooit in de buurt, dus wij naar Rotterdam. Waar Nikki geboren is. Bijna 1,5 uur gereden, cavia gehaald, andere cavia's bekeken van dat meisje, en wat zaten er mooie tussen! Om verliefd op te worden Vingers aflikken
Ze mocht mee naar huis, ze at gewoon haar hooi, ontdekte alles, ging lekker liggen om geaait te worden, dus een heerlijke, ideale cavia voor een flink gezin!

En dus moest ze thuis ook bewondert en geknuffeld worden.
Ze past nu nog op 1 hand, en heeft zwarte oortjes, het neusje begint ook zwart te worden, beetje tintje, maar die word uiteindelijk bijna helemaal zwart, enne, de poten ook, en ze heeft rode oogjes, ligt niet aan de foto's. Ze is prachtig! Ik ben verliefd!

Afbeelding
Gelijk bij mijn zus op schoot. [Ze is officieel van haar, maar ik ben haar pleegmoeder Tong uitsteken]

Afbeelding
Kooi verkennen Lachen

Afbeelding
Ik kan haar niet laten zitten, en pak haar om een knuffel te geven Lachen

Afbeelding
Hihi, let niet op dat touwtje, wat ik normaal in me shirt heb zitten Bloos Maar ze is zo vrij Haha! En niet bang Haha! En kopstoten geven Sigaar heel bar! Geweldig!

Afbeelding
Dan contact zoeken met de grote cavia, eerst Nikki de ren in Lachen

Afbeelding
En dan gelukkig, gezellig eten! Het klikt! Fleur hapt wel eens, maar ze likt haar ook. Morgen zetten we ze volgoed samen, nu nog even apart, voor deze nacht.

Ik ben zo verliefd op haar Lachen
En ik ben heel benieuwd hoe ze gaat uitgroeien, haar moeder is prachtig, en vader is helaas overleden. Heb helaas ook even geen foto van moeder bij de hand Lachen

Riss

Re: Welkom Nikki!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 17:33

Wat een schattige cavia zeg Lachen
Komt vast wel goed met haar.
(dat jullie wel zo ver rijden voor een cavia, poeh dat zouden wij nooit doen Bloos )

lana_te

Re: Welkom Nikki!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 17:46

wat een mooiert Bloos! ik ben niet echt bang van hamsters, maar cavia's (en voral witte) zien er wel eng uit Tong uitsteken