kitten met 3 poten is gegroeid en nog steeds bij mij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

kitten met 3 poten is gegroeid en nog steeds bij mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 21:51

nav mijn vorige topic plaats ik deze foto`s
[BB-ITP] kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

verhaal in het kort
buurman had kitten, voor zoveelste keer kwaad en gooide meerdere malen met deuren en helaas kwam kitten ertussen met de poot. ik hoorde het en liep de gang van appartementen complex in en zag overal bloed.
ben bij hem naar binnen gerend, zag een kitten lopen en tilde deze op en zag een poot er nog net aan vast zitten.

Vrienden van mij die op bezoek waren en ik zijn meteen naar da gereden, en toen we terugkwamen was de politie er nog ( vanwege de ruzie)
Aangezien de jongen niet de slimste is en geen vervoer hefet, en kitten om de dag naar dierenkliniek moest, hebben we besloten dat hij bij mij bleef totdat het genezen was, maar ik heb hem nog steeds.

maffia is beste vriendjes met de hond en is heel aanhankelijk. Buurman heeft ineens nieuw kitten en vroeg ook nooit meer naar deze.

De klieine is nu goed gegroeid en hele lieve kat maar helaas mankt hij nog steeds erg. Nu hij groter is heeft hij meer van pootje dan eerst, en nu zie je ook hoe veel weg is eigenlijk

zo zag het er eerst uit, let op, niet voor zwakke magen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KYNKQOUZ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JXPHXQQH.jpg

en ontstoken..
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AKA7HX8K.jpg

en het verband, dit was de ochtend na het ongeluk ( heb heeeel slecht geslapen en was kapot moe en net wakker, dus excuse me for my head)
Afbeelding

en nu is maffia zoooo groot al, hij sliep net en werd wakker toen ik voor hem stond
Afbeelding

nou ja, dan maar wassen voor de foto
Afbeelding

en hoe de poot nu uitziet, je ziet de onderkant van achterpoot, zoals je ziet geen kussentjes of nagels meer ( links achterpoot, 2e van beneden uit gezien dus Vork )
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 03-12-07 21:57, in het totaal 3 keer bewerkt

asfact

Re: kitten met 3 poten is gegroeid en nog steeds bij mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:55

wow wat zielig, fijn dat ie bij jouw mag blijven, en een super lief koppie zeg

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:56

Ik vroeg me al af hoe het met hem ging.
Fijn om te horen dat hij een goed huisje heeft. Hij is echt groot geworden. Als hij maar geen pijn heeft is het toch goed?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 21:58

ff geteld, en hij is nu 5.5 maanden, en nu al enorm
als ik die foto`s van juli terug zie, zie ik pas echt hoeveel die gegroeid is

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:02

wat goed dat je het katje hebt opgevangen (jammer dat mensen zo met dieren om gaan zoals zijn vorige eigenaar) zelf heb ik een kat met 3 pootjes (ook ongelukje gehad bij vorige eigenaar) en dat gaat ook nog prima. Veel plezier met je kat en hopen dat hij er snel helemaal geen last meer van heeft.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 22:05

da zei toen dat er eelt op zou komen en dan wel ging gebruiken, maar het is gewoon nog heel erg gevoelig voor hem
als hij ergens vanaf springt, zoals bank, trekt hij heel erg zijn poot in en mankt nog erger

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:12

misschien komt dat nog, ze zouden eigenlijke klein nike schoentjes of zo moeten hebben ,

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 22:14

heb ik echt aan gedacht, om er een sokje voor te maken, en dat te vullen met wat zachts, als het over jaar nog steeds niet verbeterd is

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:19

ja zoiets, dat het niet zo pijnlijk is onder zijn voetje kan je gelijk kijken of dat de oorzaak is , of dat het verder omhoog zit in het pootje

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:21

watfijn dat maffia nog bij jou is, hopelijk gaat dat pootje helemaal goedkomen!

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:48

Wat is hij al groot zeg! Ongelovelijk! Goed dat hij bij jou kan blijven zeg! Bij jou is hij in goede handen!!! Pootje ziet er wel goed uit hoor!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 17:51

Zo die is gegroeid zeg :| Wat goed dat hij het zo goed doet Lachen
Veel plezier nog met hem Lachen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 17:57

dankjewel, ja hij is echt een reus aan worden, echt een lompe dikke kat af en toe al
al hij op zijn zij ligt zie je gewoon een dikke buik omhoog komen ( geen wormen, wat we eerst wel dachten maar is nu al paar keer ontwormd)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:03

Gewoon een gezellige dikkerd Clown

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 18:10

ja, een echte kater, die mogen voor mij ook wat dikker en groter worden
een echte knuffel is het ook, kruipt graag tegen me aan, en slaapt ook in mn bed, met de hond erbij, en soms nu dus ook de andere kat van mij, lekker gezellig
zodra hij wakker is, en merkt dat ik wakker word, gaat hij op mn gezicht liggen en heel hard spinnen ( en dat dreunt door!!)
buurman zegt me alleen hallo en dag, maar heeft verder nooit meer wat gevraagd

maffia is alleen NERGENS bang voor, dus ben bang als hij straks buiten komt, eet ook echt alles. ben te bamng dat wat met hem gebeurd, of iemand hem mee neemt

Missy, mn andere kat eet niks, behalve haar dieet brokjes, en is half verwilderd, laat zich ook door niemand oppakken en blijft ver uit buurt van auto`s

maffia is al paar keer uit raam gesprongen om de voortuin ook te verkennen, maar liep ook de straat op. Toen auto kwam bleef meneer gewoon zitten, zelfs toen getoeterd werd
ik schrok me dood, en hij komt gewoon op zn dooie gemak weer terug naar mij gelopen
Nu komnt hij dus achterom alleen, en kan schutting (nog) niet over.
ook niet leuk voor zijn vriendje happy, de hond, als maffia straks hele dagen buiten rond hangt, dus mss word het wel een binnen blijf kat, als hij niet heel erg verveeld word

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:45

zo,

ik heb even beide topics helemaal doorgelezen. wat een verhaal zeg. arme arme maffia en arme andere kitten die nu bij je buurman woont. zulke mensen moeten geen dieren hebben.

maar maffia ziet er goed uit!!wat een mooie ogen.

alleen dat scheef lopen lijkt mij op lange termijn toch niet erg gezond..

dit gaat een beste kater worden!!!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 18:48

ja, vroeg aan da toen, of geen problemen opleverde voor bv de heupen, maar deze zei dat helmaal goed zou komen
ga met entingen terug en laat er dan nog eens naar kijken

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:58

Fijn dat het beestje nu een goed leven heeft gevonden, ondanks zijn manke beentje!

In het dorp waar ik woon is ook een hondje (soort poedel) die een poot mist. Zij heeft er helemaal geen last van en vind het ook erg leuk om wild met onze hond te stoeien en alle andere dingen te doen die andere honden ook doen.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 23:33

Wat fijn dat dit kitten bij jou mag blijven. Hij ziet er nu wel goed uit, vervelend dat zijn pootje nog zeer doet. Veel geluk samen. Hij heeft het vast super getroffen bij jou!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 12:59

Fijn dat je hem nog steeds hebt!
En wat is hij al groot geworden zeg Wow! Da's een best poezebeest *LOL* Haha!
Zijn pootje ziet er ook goed uit, vond hem er zo sneu uitzien toen je hem net had.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:56

Maffia ons schatje Haha!
Ja het was echt een hels karwei toen kiek op een volgens mij zaterdagnacht ineens riep dat we politie moesten bellen en me vriend handdoek moest gaan halen, haha kiek had kitten ontvoerd en we moesten ermee naar de da.
Het zag er ook heel eng uit. En vooral toen ik hem moest vasthouden zodat de da de rest eraf kon knippen.
Beetje misselijk makend maargoed dat hadden we wel over voor deze lieve schat. Wat hij is echt een super lief en mooi beestje maar heeft ook wat van de maffia kant haha. Duivel

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 14:52

ja, aaronyve heeft kitten vast gehouden
ik werd door alle spanning misselijk en moest echt even frisse lucht in. Zij zag dus hoe dat bungelende stuk poot er zomaar afgeknipt werd en moest maffia vasthoudenkrijsen hoorde ik buiten, en stond echt zeker 100 meter van het dichte raam af... brr als ik nu aan terug denk...

ook heeft yve me steeds geholpen met verband verwisselen, probeer dat nl maar eens alleen te doen met zo`n bewegelijk ding
en met de keer dat verband erom ging, zag het iets beter uit zo`n klein pootje verbinden is best moeilijk hoor
en het verband eraf halen was een ramp, plakte steeds vast en deed mij gewoon pijn om het eraf te trekken!

maar gaat goed met kattenbeest en wild eik even met bokt delen en meteen aaron yve en vriend alweer bedanken , net als met hun hulp bij paloma toen....
kiek is soms best impulsief he hahaha

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 01:22

Ik wou jou net gaan PBen hoe het ging!
Wat ben ik blij dit te horen!
De buurman heeft toch wel alle kosten betaald?

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:27

Wat leuk dat jij ook een 3 poot hebt ! Haha! (ja niet leuk voor poeslief zelf, maar je snapt me wel Knipoog )
Die van mij mist ook haar achterpoot, haar rechterpoot. Bij haar is haar volledige poot geamputeerd, de heup zit er nog wel maar de poot zelf is volledig weggehaald. Poeslief heeft er geen last van, en is nogsteeds de baas in huis Haha!