Ondanks dat die kreupel was is die vorige week nog mee geweest naar een huisdierenshow en heeft die daar een paar kunstjes laten zien.
Was wel grappig om te zien hoe de jury leden een partij moeilijk aan het doen waren om zijn tanden en hoefjes te zien. Hun sprongen er bijna met zijn tweeen op om hem vast te houden en daar schrok Lambo zo van dat die weg sprong. Toen heb ik ze maar even uitgelegd dat als je het rusig doen (net zo als een paard) hij gewoon zijn hoefje optilt.
Het leuke is wel dat nu hij niet meer kreupel is erg speels is als die mee naar buiten mag. Gister was ik met hem in de stal aan het spelen en ik zat me nog maar net te bedenken dat hij eigenlijk makkelijk uit zijn stal kan springen.
Hij begon een beetje raar te doen en meneetje sprong dus idd zijn stal uit. Daarna zat die mij aan te kijken van kom je ook nog. Vervolgends rent die hard weg en gaat die voor me staan. Doe ik niks is er niks aan de hand maar steek je je hand uit dan beuk die tegen je aan en rent en springt die weg.
Het zijn verder niet zulke bijzondere foto maar ben gewoon blij dat Lampie weer beter is.
Zo staat die altijd te wachten tot die mee mag.

Toen moesten we even door de koeien staan naar de konijnen die moesten ook nog voer hebben.
Bij de koeien moet die altijd even kijken of er nog wat te eten is:

Helemaal verlieft oop de horens haha hij zou willen dat die ook van die mooie horens had:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-U3WEJHX7.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SRKJF4HC.jpg
Net z'n klein jongetje wat met zijn favoriete trekker op de foto gaat:

Konijnen voeren is ook weer wat nieuws...sinds kort springt die gewoon achter mij aan het konijnen hok in. (konijnen zitten in een oude melk put) vroeger bleef die netjes boven wachten.

Dan gaan we opweg naar Polly over bde brug.

Het blijft nog steeds grappig om te zien hoe sommige naar Lambo kijken. Helemaal geweldig is het als er een hele bus langs komt haha.

Bij polly moet er natuurlijk gegeten worden.

en uitrusten

en dan spelen/ rondjes rennen/ springen en gek doen.

Dan lopen we weer terug naar huis

en mag Lambo zijn stal weer in.