Kat nummer is Luna
Een poes die ik als kitten van 12 weken voor mijn 17e verjaardag heb gekregen.
Het is een vuilnisbakkenras. En ze is kortharig.
Luna is een echte buitenkat en ook wel een beetje een mannenverslinder.
Ze heeft 2 nestjes jongen gekregen.
Het 1e nest bestond uit 2 poesjes en 2 katertjes waarvan 1 langharige kater en 1 kortharige kater en 1 langharige poes en 1 kortharige poes.
De langharige kater was helemaal zwart, de lagharige poes was wit met zwarte vlekken(koe

De andere2. de kortharige leken erg veel op hun moeder. zwart met witte aftekeningen.
Het 2 nest dat 8 augustus dit jaar op de wereld is gezet bestond weer uit 4 kittens.
Dit keer 3 katers en 1 poes
De katers zijn alle 3 kortharig en de poes is langharig.
1 katertje was weer zwart met witte aftekeningen zoals zijn mama.
De andere 2 katers kwamen uit 1 vlies, een tweeling!!
Ze waren zwart met enkele witte haren onder de oksels, en een witte vlek op hun buike. IDENTIEK!
Het poesje.. is GRIJS! met witte aftekeningen.
Deze mochten mijn vriend en ik houden voor als we het huis uit zijn en heeft de naam Joki gekregen
(JOrg= mijn vriend ik heet KIm, samen Joki

Helaas hield mama Luna het bij het 2e nest al snel voor gezien door hormoon schommelingen (ze moest aan de pil om een 3e nest te voorkomen hierdoor was ze nogal grumpy)
Hierdoor zijn de kleintjes korte tijd aan de fles geweest. Gelukkig hebben we nog een duitse herder teef Nora die het moederschap toen opzich heeft genomen.
Joki beschouwt Nora nu nog steeds als haar moeder omdat Luna (onndertussen gesteriliseerd) nog steeds niet veel van haar moet hebben.
Op dit moment is Joki erg levendig en speels, ze rent springt, vliegt en valt

Het monster:
Naam: Joki
Ras: ?vuilnisbakkie

geslacht: poes
Geboren: 08 augustus 2007
Mama: Luna vuilnisbakkie korthaar
Vriendlief met de pas geboren Joki

Mama Luna hield het snel voor gezien dus kregen de baby's de fles

Joki al weer wat groter.

Het is een beetje een vies monster

Foto model spelen

Is het geen dotje?

Een dikke kuss van pleegmoeder Nora

Slaapie doen bij dr nieuwe moeder, het is nu zo dat Nora dr achterpoot al optilt als die kleine er aan komt lopen en dan gaat ze lekker warm onder de heup van haar grote mama slapen

Mama Luna

Pleegmama Nora