Dol Dagje Dolfinarium!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Dol Dagje Dolfinarium!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 18:03

Hier wat foto's aan m'n ZOVEELSTE bezoekje Dolfinarium! Have fun!

Deze foto's zijn gemaakt op 2 Oktober 2007 met de Sony DSC 5W camera, 5.1 Megapixel (dus niet de gebruikelijke die ik altijd heb!)

Zwanen zwanen het stikte van de zwanen!!!
Afbeelding

Dat gezícht van die trainster! Voortreffelijk!!!
Afbeelding

Detail van rog
Afbeelding

Het DolfijndoMijn
Afbeelding

Ook al issie een beetje donker, het is toch de beste foto van een dolfijn mét trainster die ik tot nu toe heb gemaakt, en volgens mij issie nieteens bewogen!
Afbeelding

Dolfijn Molly
Afbeelding

Speeltijd!
Afbeelding
Afbeelding

Ik had er nog graag meer willen posten maarja, de uploader van Photobucket stotterde weer eens!!!
Ennuh: zoals jullie weten, voor tips/suggesties/commentaar...... gooi het er maar uit! Ik kan er tegen!!!
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 06-10-07 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast.

CoonArt

Re: [FOTO]Dol Dagje Dolfinarium!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 18:59

Dorie, wilde ik extra foto's toevoegen... was ik klaar... kon het opeens niet meer! Ik pleit voor oneindige edittijden!!! Boos!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 08:23

103 bezoekers en nóg niemand? Nou ja: hier dan maar wat facts, hè? De speeltijd foto's zijn genomen tijdens een sessie van Stichting SAM (http://www.stichtingsam.nl) die therapeutische training geeft aan verstandelijk gehandicapten! (voor meer info, zie site!)

De zwanenfoto is genomen aan het Wolderwijd, net nu de grote trek van de vogels is begonnen (het waren er echt honderden en het stikte van de veertjes!!! Gelukkig kwamen ze niet met zijn allen boos op me af!!!)

De 'eenzame dolfijn' foto was heel erg lastig, want ze dook steeds onder, en ik wilde ze toch écht bóven water hebben! En dit is het resultaat!

De trainster met dolfijn-foto (die in het domijn genomen is!) is tot nu toe één van de beste. Hoe het komt weet ik niet, maar als je daar foto's wil gaan nemen mislukken ze vaak! (streperig, storing ect.) Geldt trouwens ook voor de totaalshot-foto daarboven!

Net zoals wat er op de matroosfoto staat: die uitdrukking van die trainster... dat gezicht van haar ROFL ROFL ROFL Echt lachwekkend!!!!

Blijft nog over die rog die ik expres half erop heb staan. Waarom? Vond ik mooi, vooral dat patroon!

Oja: ik had de foto's ook op andere fora neergezet, en die vonden ze wél mooi!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 10:03

Horseydude, probeer in het vervolg toch zo veel mogelijk in de begin post te zetten (van te voren dus goed na denken wat je er in wilt hebben). Nu heb je je topic om hoog geschopt en dat is niet de bedoeling/mag niet. Lachen

Denk daar alsjeblieft aan in het vervolg. Bedankt.

Zilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 12:28

Ik vind de foto's niet erg geslaagt. Leuk als 'dagje uit foto's', maar verder doen ze me niets.
Ze zijn wat rommelig/druk.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 12:34

Ik ben het met Zilie eens.
Het zijn inderdaad niet echt UK foto's. Daarvoor staan er teveel storende factoren op en zijn de foto's vaak te druk. De foto's die binnen zijn gemaakt zijn ook veel te donker.
Het zijn wel leuke foto's, maar ze spreken mij persoonlijk ook niet echt aan.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 12:36

Ilzjuh schreef:
Ik ben het met Zilie eens.
Het zijn inderdaad niet echt UK foto's. Daarvoor staan er teveel storende factoren op en zijn de foto's vaak te druk. De foto's die binnen zijn gemaakt zijn ook veel te donker.
Het zijn wel leuke foto's, maar ze spreken mij persoonlijk ook niet echt aan.

Hoe komt het dan dat ik van andere fora wél goeie berichten krijg? Boos! Boos! Waar moeten ze dán naartoe verplaatst worden? (sorry...)

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 12:38

Leuk Haha! ik ben daar ook geweest echt mooi, vooral dat met die dolfijnen. Heb het gefilmp maar het is helaas te groot om te plaatsen.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 12:41

Tsja. Ieders persoonlijke mening hè.

Laat ik je in elk geval een tip geven waar je wat mee kunt. Voor in hoeverre mogelijk, probeer wat met je composities te spelen. Want dat is ook nog een reden dat ik ze niet echt UK waardig vind, ik vind ze gewoon niet echt speciaal.

Sorry trouwens, wist niet dat je boos werd. Clown

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 12:46

Voor de zeurpieten die vinden dat me foto's slecht zijn trouwens hier: ik ga binnenkort op een FOTOCURSUS!!!! Lachen Heb me al opgegeven!!!

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 12:49

Jeetje hee, wat een gezeur hier zeg Slapen kunnen jullie geen positiefe reacties geven ofzo?

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 12:52

Laat ik wel even duidelijk maken dat ik je foto's niet slécht vind. Lachen Het zijn geen fototechnische hoogstandjes, maar ik heb ze zeker slechter gezien hoor.
Een fotocursus is goed, leerzaam en ook nog eens leuk. Haha! Wat voor camera fotografeer je gewoonlijk mee? Lachen

Dess: Als iemand alleen maar positief commentaar wil, moet hij/zij zijn foto's niet op UK zetten. Natuurlijk zul je weleens negatief commentaar krijgen. Ik moet eerlijk toegeven, met mijn eerste reactie kon de TS vrij weinig, maar dat zet ik nu ook recht. Knipoog
Als je alleen maar positief commentaar krijgt, leer je ook nog eens minder. En hey, wie zegt dat fotograferen makkelijk is? Knipoog TS heeft het er goed vanaf gebracht, alleen zeg ik dat ik de foto's niet echt speciaal vind.
Laatst bijgewerkt door Ilzjuh op 06-10-07 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 12:54

dit zijn mooie foto's voor beestenboel in the picture, maar geen technische hoogstandjes voor UK.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 12:55

loeckie schreef:
dit zijn mooie foto's voor beestenboel in the picture, maar geen technische hoogstandjes voor UK.

OEPS! Dan staat het hier zeker te weten totaal verkeerd! Kan iemand het boeltje dan verplaatsen ajb?

Fnanne

Re: Dol Dagje Dolfinarium!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 16:38

[UK] -> [BB-ITP]

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 21:36

Leuke foto's !

Met die dolfijnen; jeetje wat zijn het prachtige dieren. Ook met de trainers heb je goede foto's. Echt heel leuk Lachen !!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 22:04

LarissaXX schreef:
Leuke foto's !

Met die dolfijnen; jeetje wat zijn het prachtige dieren. Ook met de trainers heb je goede foto's. Echt heel leuk Lachen !!

Dank je wel! Haha!