Falco, een Akita

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Falco, een Akita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 18:56

Hoi, ik had zo'n schattige foto's vandaag genomen en die wou ik wel eens even met jullie meedelen Lachen

Dit is dus Falco, een Akita-reutje van 10 maanden Haha!

Hier als kleine pup:
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding

3. en ondertussen is hij een beetje gegroeid Haha!
Afbeelding

4. lekker koekje Vingers aflikken
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. Jeuk en kriebels Haha!
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Cool
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11. zoekplaatje Lachen
Afbeelding

12. vreugdedansje Clown
Afbeelding

DmNqUe

Re: Falco, een Akita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:02

whahaha nummer 11 ik zie m z'n benen Haha!
lief beestje hoor

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 08:41

Goh, deze lijkt lang niet zo gigantisch als die van mensen bij ons uit het dorp. Die hebben een American Akito-reutje (of zoiets). Als pupje had hij al enorme voeten, nu is hij een aantal maanden oud, en je ziet dat hij nog steeds een heel stuk moet groeien. Moet zo lachen als ik zijn flabberpoten zie! Het is wel een heel lief dier, hoewel hij erg enthousiast is. Hoe zijn ze doorgaans van karakter?

Die laatste foto is wel erg grappig, waar hij zo door de tuin huppelt Ja .

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 11:28

Mijn hond ook zo brede poten Haha!
Afbeelding

Maar hij was de laatste keer als we hem gemeten hadden 67 cm rughoogte en dat is de verwachte hoogte van dit ras. Wel is Falco geen amercian maar een japanner, misschien ligt het daar aan? In de american heb ik me nog niet echt verdiept Lachen

Deze hond is ook heel erg lief, is ook iedereen zijn vriend. Op de hondenschool mag iedereen hem aaien en hij heeft daar zelfs bepaalde 'lievelingsmensen en honden', degene die hij al kent sinds puppy. Altijd heel enthousiast en speels. Ook bij andere honden, soms is hij wat dominant maar hij gaat evenvaak op zijn rug rug liggen voor anderen honden Haha!

Nu hoop ik wel dat dit zo blijft.. Akita's zijn nogal bekend voor hun dominantie en hangen enkel aan hun gezin en wantrouwen vreemden, daarom dat ze ook bij de gevaarlijke rassen horen.
Maar deze hond gaat 2 keer per week naar de hondenschool dus daar heeft hij al veel contact en er komen vaak bezoek langs dus hopelijk is dit voldoende.