Poezel Joepie itp *Britse korthaar (kruizing?)*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Poezel Joepie itp *Britse korthaar (kruizing?)*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 17:34

Maar weer eens wat foto's geschoten van mijn schatje Joepie, je begint nu toch wel te zien dat ze wat ouder aan het worden is... aan het gedrag merk je het iig niet Knipoog Maar ze is wat minder bol als eerst, en d'r wangzakjes zijn wat aan het verdwijnen Lovers

Hoe we aan Joepie komen is ook een appart verhaal... Vork
Joepie is geboren bij een kruidenier, met nogal losse handjes... Blauw oog haar naam was toen Joop. Toen Tante Zwaan (de tante van mijn vader) zag dat hij het laatste overgebleven kittentje uit het nest niet goed behandelde. Heeft ze hem voor de keuze gesteld, of hij gaf Joop aan haar... of ze ging naar de dierenbescherming... hij koos voor het eerste.
Eenmaal bij tante Zwaan thuis werd ze omgedoopt tot Joepie, ze was in het begin heel duffig en ziek... maar ze knapte snel op. Ach gut
Ik kwam daar als klein meisje vaak over de vloer, Ik was helemaal gek van d'r en Joepie liep altijd als een hondje achter me aan. Tante Zwaan zei altijd "als ik overlijd is Joepie voor jou".
Tsja... tante zwaan overleed, en opeens stond Joepie in een mandje bij ons voor de deur... had ze het toch echt in d'r testament gezet Clown

Maarja om een lang verhaal kort te maken... Joeperd is inmiddels een jaar of 10 bij ons in huis...
We weten eigenlijk nog steeds niet echt wat het voor ras is...
Volgens de DA vertoond ze opvallend veel kenmerken van een Brit, maar ze is erg klein.
Dit zou ook kunnen komen door de slechte behandeling in haar jeugd, of ze is gewoon een erg goed gelukte huis-tuin-en-keuken britsekorthaar-imitatie Haha!

Afbeelding
Dromen

Afbeelding
Joepie luvzzz heerlijk, helder... Vork

Afbeelding
D'r knappe gezichtje en d'r bolle voetjes.

Afbeelding
Joepie en mijn vriend Chris... hij is al 6 jaar helemaal gek van Joeperd, en zij van hem... Ze zit al voor de deur te wachten als ze de auto hoort Haha!
Dat lipje Lovers

blensink

Re: Poezel Joepie itp *Britse korthaar (kruizing?)*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 17:42

Ahhh wat een heerlijk lief poezendametje heb je daar Haha!
En wat een enige foto´s.
Je ziet echt de tevredenheid van deze poes na alles wat dit diertje heeft mee moeten maken is ze gelukkig goed en gezellig bij jullie terecht gekomen.
Wel lief van tante Zwaan dat ze Joepie voor jullie in haar testament heeft gezet.
Heel veel plezier nog met deze leuke poes.

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 17:52

Wat een mooierd Lovers
Die laatste foto is echt helemaal geweldig!!!!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 17:55

Ja die is echt lief hè Haha!
Lovers