Kleine katjes 6 weken en 4 dagen oud

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DancylOver

Kleine katjes 6 weken en 4 dagen oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 20:59

Heee
46 dagen geleden heeft onse Tijgertje onverwachts 4 kleine kittens gehad!
We zagen wel dat ze al dikker werd maar ze was nog maar 0 jaar ! maar op het laatst wisten we gewoon zeker dat ze zwanger was dat zei de dieren arts ook.
Nou en toen Dinsdag avond kreeg Tijgertje 4 kleine katjes deze foto's zijn van nu.
Het zijn 3 gestreepte katjes en 1 zwarte Lovers
Hier de kleintjes Haha!
Met ze alle bij mama drinken:
Afbeelding
Met ze alle eten..
Afbeelding
Ja en ze kunnen ook al op de kattenbak !!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-UYIL67AU.jpg[img]
Afbeelding
Afbeelding
En de aller mooiste foto ! :
Afbeelding
EN WAT ZIJN ZE LIEF HE ?:d
XXX Jes Lisa oo ja en als je toch kijkt atwoord dan even Knipoog

suusje26

Re: Kleine katjes 6 weken en 4 dagen oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 21:06

Als ik eerlijk moet zijn, vind ik het dom dat je deze poes niet hebt laten helpen, ten eerste vind ik je poes nog veel te jong, ze is zelf eigenlijk nog een kitten, en er zijn al duizenden kittens per jaar die per ongeluk geboren worden.
Bij ons in het asiel geven we zelfs gratis castratie en sterrilisatie "weg" bij plaatisng van een kitten, om dit soort actie te voorkomen. Het kost hun niks, en nog laten ze hun poes die kleintjes krijgen,..
Sorry hoor, maar heb nu alweer zo'n 150 kittens langs zien komen, en het is nog maar net begonnen. Ik hoop dat je al een baasje voor ze hebt...

Maar ze zijn wel ontzettend lief ja Lachen

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 21:56

suusje26 schreef:
Als ik eerlijk moet zijn, vind ik het dom dat je deze poes niet hebt laten helpen, ten eerste vind ik je poes nog veel te jong, ze is zelf eigenlijk nog een kitten, en er zijn al duizenden kittens per jaar die per ongeluk geboren worden.
Bij ons in het asiel geven we zelfs gratis castratie en sterrilisatie "weg" bij plaatisng van een kitten, om dit soort actie te voorkomen. Het kost hun niks, en nog laten ze hun poes die kleintjes krijgen,..
Sorry hoor, maar heb nu alweer zo'n 150 kittens langs zien komen, en het is nog maar net begonnen. Ik hoop dat je al een baasje voor ze hebt...

Helemaal mee eens, ze zijn erg leuk maar meer positiefs kan ik er niet van maken...

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:05

ik vind ze echt schitterend
leuke heldere oogjes

een beetje positieve reactie mag wel hoor Mlies en Suusje 26

iemand is gewoon trots en blij op zijn kittens
daar is toch niks mis mee

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:39

Helaas gebeuren deze dingen heel erg vaak.Mensen bij mij op stal gaan gewoon express een nestje fokken "het is zo leuk!" nou haha
@TS hoe oud is je poes precies dan?
Je kittens zijn erg lief,ik hoop dat de mamapoes het een beetje bij kan houden.
Vriendin van mij heeft laatst een poes op straat gevonden.Nog geen jaar en hardstikke zwanger.
Tja die laat je niet op de weg lopen.
3 dagen later werden er 4 kittens geboren,gelukkig in een warm huis.
Ze zijn nu 4 weken en de moederpoes kan het al niet meer aan.Ze is graatmager en geeft weinig melk aan de kittens.
Hoop dat je kittens allemaal een goed baasje zullen vinden en dat mamapoes straks gesteriliseerd gaat worden Knipoog

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:40

Tuurlijk mag ze trots zijn, maar zij denkt waarschijnlijk niet aan die honderden katten en kittens jaarlijks die in het asiel belanden of gewoon op straat gezet worden, ik wel. Lachen

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 08:53

Onse kat is 1 jaar geworden op 3 jullie dus 1 jaar en 5 dagen en ze krijgt nou ook pillen dat ze niet zwanger meer kan raken.
Maar weet je wat het is toen wij Tijgertje kregen dacht de eigenaar dat het een mannetje was maar toen werd ze crols en toen wisten we toch wel zeker dat het een vrouwtje was.
En toen was het eigenlijk al zo ver.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:46

Ik bedoel het niet aanvallend, vind het gewoon dom en niet eerlijk tegen over de dieren om ze zo vroeg al een nestje te laten krijgen. Je kan ook kiezen voor arbortus, at klinkt misschien ook niet zo fijn, maar je zorgt wel voor een stuk minder katten. En ik denk dat je als je eens een weekje met een dierenasiel mee loopt dat je dan ook niet zo snel meer een poes kittens laat krijgen. Lachen

@DancyLover--> het verschil tussen een ongecastreerde kater en poes kun je duidelijk zien, dus dat vind ik gewoon onzin Knipoog Over die pillen, verstandig dat je dat doet, maar dat is een tijdelijke oplossing dusmaak a.u.b een afspraak met de DA. Lachen

@Gijs--> Ik ben toch ook positief, ik vind z eook leuk en lief, maar dat zijn bijna alle kittens Knipoog Maar idd wat Miles al zei, ze denkt vat niet over al die andere kittens die zomaar op straat gezet worden. Als je dan zo graag kittens wil meld je dan aan als gastgezin.

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 15:57

We houden één kitten.En als ze allenmaal weg zijn word ze geholpen de dieren arts is trouwens ook al een paar keer geweest voor wormenkuur vlooienkammetje voor de kleintje en die pillen.
Maar wat bedoel je nou met het asiel ?

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 15:58

gijs schreef:
ik vind ze echt schitterend
leuke heldere oogjes

een beetje positieve reactie mag wel hoor Mlies en Suusje 26

iemand is gewoon trots en blij op zijn kittens
daar is toch niks mis mee

Bedankt ze hebben hele mooie oogjes ja Haha!

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:13

@ suusje26 dit meisje is 11 (zo te zien in haar profiel) en ik neem aan dat zij dus niet zomaar kan beslissen wat er met de poes gebeurt.
Daar zijn haar ouders nog altijd verantwoordelijk voor.

Dancylover je hebt hele mooie kittens.
Ik hoop dat je snel een goed huisje voor ze zult vinden.
Veel succes verder nog! Knipoog

_Doriien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:28

Echt weer bokt reacties eerlijk gezegd, niet zo vriendelijk

Ik vind het leuke poesjes Haha! Ja ! En ook goed dat de kat pillen krijgt, want ze heeft het gewoon overleefd toch? Veel plezier met ze Haha! !

Je zult vast erg trot op ze zijn Pling ! En in de natuur kan dit ook gebeuren, en dan worden ze niet gehoplen Knipoog

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 20:40

Dankje wel KarlijnV we zijn zeker trots op ze we hebben nou echt al 100e foto's ! Haha!
En ze rennen nu ook met ze alle lekker door de kamer Haha!
Ze zijn zo speels

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:48

Ohhh wat een schattige kleintjes.. Ik wil zooooo graag een leuke kitten jammer genoeg is mijn ma het daar niet mee eens. Misschien moest ik maar eens op mezelf ga ben inmiddels alweer 22 Haha!

Nee helemaal schattig kan er niets kwaads over zeggen!!

En ja ze was toen nog niet 1 jaar, maar goed ze hebben haar toch niet expres zwanger laten worden?! Dus haar aanvallen op dat punt vind ik een beetje jammer.

Hoewel als ik een poesje wil ik naar het asiel zal gaan om er een uit te zoeken misschien wel 2.Succes met de kleintjes:D

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 21:06

Dankje wel Knipoog nou er is er nog 1tje die gen baasje heb nog ff zeuren Tong uitsteken

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 20:04

BB -> BB ITP

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 20:11

wat een schatjes!!! Lovers
wat groeien ze snel!!!! leuke foto's zeg Haha! Ja

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 12:25

Ik vind ze ook errug leuk!
Alsof je tegenwoordig geen nestje meer mag krijgen ....! Zolang je er goed voor zorgt en een goed tehuis zoekt is er niks aan de hand. Natuurlijk zitten de asiels vol, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar een asielkat moet nemen als je een kat wilt en niet mag kiezen voor een jonkie uit een nestje! Ik heb niks tegen asielkatten en die verdienen zeker een baasje, maar dan wel een die ook echt een volwassen kat wil. Er zijn zat mensen die het juist leuk vinden om zo'n babietje te zien opgroeien!
Ik zelf heb ook een poes die we als baby hebben gekregen en wanneer we er nog een bij willen kies ik ook voor weer een jonkie. Terwijl ik 'oude' poezen ook heel lief vind, maar ik vind het gewoon erg leuk om zelf een poesje op te voeden en te zien groeien.

(In tegenstelling tot een paard: doe me daar maar een lekker doorgewinterd, braaf oudje, ha ha Haha! Knipoog !)

Dus, laat iedereen in z'n waarde en veroordeel niet meteen mensen die een nestje hebben.

Wel vind ik moeder worden jonger dan een jaar eigenlijk te jong, dan had je wel eerder met de pil kunnen beginnen en later een nestje fokken als je dat graag wilt.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 10:03

simodi schreef:
Ik vind ze ook errug leuk!
Alsof je tegenwoordig geen nestje meer mag krijgen ....! Zolang je er goed voor zorgt en een goed tehuis zoekt is er niks aan de hand. Natuurlijk zitten de asiels vol, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar een asielkat moet nemen als je een kat wilt en niet mag kiezen voor een jonkie uit een nestje! Ik heb niks tegen asielkatten en die verdienen zeker een baasje, maar dan wel een die ook echt een volwassen kat wil. Er zijn zat mensen die het juist leuk vinden om zo'n babietje te zien opgroeien!
Ik zelf heb ook een poes die we als baby hebben gekregen en wanneer we er nog een bij willen kies ik ook voor weer een jonkie. Terwijl ik 'oude' poezen ook heel lief vind, maar ik vind het gewoon erg leuk om zelf een poesje op te voeden en te zien groeien.

(In tegenstelling tot een paard: doe me daar maar een lekker doorgewinterd, braaf oudje, ha ha Haha! Knipoog !)

Dus, laat iedereen in z'n waarde en veroordeel niet meteen mensen die een nestje hebben.

Wel vind ik moeder worden jonger dan een jaar eigenlijk te jong, dan had je wel eerder met de pil kunnen beginnen en later een nestje fokken als je dat graag wilt.

Ik heb een paar post terug al gezegd dat het asiel nu juist vol zit met kittens, dus als je zo graag een kitten wil, ga dan nu naar het asiel, er zitten er zoveel.

Ook bedoel ik het niet rot tegen de TS, ik vind de kittens super lief eruit zien, en het is ook hartsikke leuk als je een nestje hebt, maar ik denk dan meteen weer aan al die anderen honderden katten/kittens die nog geen baasje hebben. En ik vind een kat van nog geen jaar echt te jong om al een nestje te krijgen Lachen

Hoop dat ik zo mijn punt dan duidelijk heb gemaakt Lachen

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 10:15

Wat een schatjes. Die zwarte is erg leuk Ja

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:08

[quote="suusje26

Ik heb een paar post terug al gezegd dat het asiel nu juist vol zit met kittens, dus als je zo graag een kitten wil, ga dan nu naar het asiel, er zitten er zoveel.

Ook bedoel ik het niet rot tegen de TS, ik vind de kittens super lief eruit zien, en het is ook hartsikke leuk als je een nestje hebt, maar ik denk dan meteen weer aan al die anderen honderden katten/kittens die nog geen baasje hebben. En ik vind een kat van nog geen jaar echt te jong om al een nestje te krijgen Lachen

Hoop dat ik zo mijn punt dan duidelijk heb gemaakt Lachen[/quote]

Ja hoor!