Een pluspunt is nog dat de eksters hier klaarstaan de muisjes op te peuzelen als ze er genoeg van heeft.
Aan de éné kant vind het jammer dat ze dit doet, puur voor de fun, aan de andere kant, ze is nog altijd een roofdier met instincten...Gelukkig vangt ze enkel muisjes en geen vogels. We spelen elke avond in huis met nep muizen en dergelijke, maar het mag toch niet baten...
.
Of wij er blij mee zijn is het 2e verhaal
En dit soort dingen gebeuren nou eenmaal als je je kat naar buiten doet, meestal dan.
)
(die vogeltjes wel gered voor dat ze er bij kon hoor)
Het is zijn natuur en als ie zijn prooi komt brengen naar de baas kan ik het niet over me hart verkrijgen om dat beestje op zijn kop te geven. Als we op vakantie zijn geweest kwam onze oude kat wel eens 3 muizen in de week brengen omdat ie zo blij was dat we er weer waren. Dan kan ik dat beest niet staffen. Het is gewoon de natuur ik heb daar niet echt problemen mee. En daarbij krijgen ze zo'n beestje meestal toch alleen te pakken als er al iets mee mankeert. een gezonde vogel is wel optijd weg als de kat er aankomt en dat vaak ook wel voor muizen enzo.