Ik dacht, laat ik eens laten zien waar ik nog meer gek van ben behalve Pellie

We lijken wel een asiel, zoveel dieren zijn hier. Een aantal tijdelijk als opvang.
We hebben tijdelijk voor deze 2 schatjes gezorgt, helaas gaan ze morgen weer weg

Ze zijn uit het nest gevallen en nu dus moeder-loos. Kaatje en Kootje:

Mijn vriendin heeft:
8 Gekko`s (wat zijn dat...Dat zijn reptielen, een soort hagedis..super schattig by the way..en dat zegt een paardenmens

2 slangen (iehhhhhhhh) Ze zijn nog jong en nu nog klein maar als ze groter worden :S...ik wil er neit aan denken, vind ze niet eng maar gewoon niet leuk. ohja, genaamd Slash en Gypsy

En 2 andere reptiel diertjes..ze zitten in grote terraria en hebben echt niets te klagen. Dit is Gerrit, een phelsuma:

Ze heeft ook nog "gewone" dieren. 2 lieve schatten van een honden. Echt mijn vriendjes. Beertje en Boomer (wit=beertje, zwart=boomer) Die andere is van mij

Dat is denk ik wel mariellas verzameling..

Mijne is niet zo indrukwekkend maar daarom niet minder leuk!!
Dikke!!!! Mijn trouwe maatje door weer en wind. Ik heb een zeer sterke band met deze hond en kan niet zonder. (by the way, ze heet officieel demi, maar je zult wel snappen waarom ze dikke heet

Witje, het lieve konijntje dat nu nog in een klein (nohja klein, valt mee) hok zit en straks een heel grote ren krijgt buiten. Rood-oog pooltje, super lief en super schattig.

Djerey, de gerbil (deze heb ik sinds gisteren en is eigenlijk tijdelijk). Irritand en leuk tegelijk. het is een druk beest joh!! rent rondjes en graaft zn hol helemaal in. maar ook wel weer schattig.

ben er nu al gek op maar of hij voor altijd blijft weet ik niet. ik wil niet echt een asiel zijn zeg maar

Dat was het, toch heb ik het gevoel dat ik wat vergeten ben

Maar ik hoop dat jullie ze net zo leuk vinden als ik

En ik hoop dat het hier goed staat???
Liefs Pellie!!!