We lijken wel een Asiel!!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mila87

We lijken wel een Asiel!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 17:58

Hai hai,

Ik dacht, laat ik eens laten zien waar ik nog meer gek van ben behalve Pellie Lachen
We lijken wel een asiel, zoveel dieren zijn hier. Een aantal tijdelijk als opvang.

We hebben tijdelijk voor deze 2 schatjes gezorgt, helaas gaan ze morgen weer weg Huilen
Ze zijn uit het nest gevallen en nu dus moeder-loos. Kaatje en Kootje:
Afbeelding

Mijn vriendin heeft:
8 Gekko`s (wat zijn dat...Dat zijn reptielen, een soort hagedis..super schattig by the way..en dat zegt een paardenmens Haha! ) Ze hebben allemaal een naam..dit is kleintje Tong uitsteken
Afbeelding

2 slangen (iehhhhhhhh) Ze zijn nog jong en nu nog klein maar als ze groter worden :S...ik wil er neit aan denken, vind ze niet eng maar gewoon niet leuk. ohja, genaamd Slash en Gypsy
Afbeelding

En 2 andere reptiel diertjes..ze zitten in grote terraria en hebben echt niets te klagen. Dit is Gerrit, een phelsuma:
Afbeelding

Ze heeft ook nog "gewone" dieren. 2 lieve schatten van een honden. Echt mijn vriendjes. Beertje en Boomer (wit=beertje, zwart=boomer) Die andere is van mij Haha! (koekje boven de camera) Beertje is een heel mooi hondje vind ik zelf, Boomer is al wat ouder.
Afbeelding

Dat is denk ik wel mariellas verzameling.. Verward (voor alle gekkos van muts: www.luipje.come2me.nl) Ze zou het leuk vinden als je even een berichtje achter laat Knipoog

Mijne is niet zo indrukwekkend maar daarom niet minder leuk!!
Dikke!!!! Mijn trouwe maatje door weer en wind. Ik heb een zeer sterke band met deze hond en kan niet zonder. (by the way, ze heet officieel demi, maar je zult wel snappen waarom ze dikke heet Clown )
Afbeelding

Witje, het lieve konijntje dat nu nog in een klein (nohja klein, valt mee) hok zit en straks een heel grote ren krijgt buiten. Rood-oog pooltje, super lief en super schattig. Lachen
Afbeelding

Djerey, de gerbil (deze heb ik sinds gisteren en is eigenlijk tijdelijk). Irritand en leuk tegelijk. het is een druk beest joh!! rent rondjes en graaft zn hol helemaal in. maar ook wel weer schattig. Lachen
ben er nu al gek op maar of hij voor altijd blijft weet ik niet. ik wil niet echt een asiel zijn zeg maar Vork
Afbeelding

Dat was het, toch heb ik het gevoel dat ik wat vergeten ben Knipoog
Maar ik hoop dat jullie ze net zo leuk vinden als ik Haha!

En ik hoop dat het hier goed staat???

Liefs Pellie!!!

Jellie

Re: We lijken wel een Asiel!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:47

Ahhh, wat een leuke exemplaren heb je!!!!
Kaatje en Kootje zien er ook wel erg cute uit.. hopelijk redden ze het. Waar gaan ze heeN?

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 19:49

we hebben ze dit weekend tijdelijk want de eigenaar is een weekendje weg..het gaat super goed met ze Lachen

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:51

Aha, gelukkig dat het zo goed met ze gaat OK dan!
Altijd leuk verzorgbeestjes Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:21

BB -> BB ITP

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 11:46

Pel schreef:
we hebben ze dit weekend tijdelijk want de eigenaar is een weekendje weg..het gaat super goed met ze Lachen

Hoe bedoel je eigenaar? Het zijn toch kauwen? Of zie ik dat verkeerd?

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 20:47

het zijn kraai jongen. de kleintjes zijn uit het nest gevallen bij het huis van (wat ik nu dus) de eigenaar noem.