Mijn vlekkenmormels gekiekt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gwen

Mijn vlekkenmormels gekiekt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 17:25

Mag ik even wat foto's van mijn twee HTK-loeders spammen? De donkere is Pimmetje, waarschijnlijk ongeveer 14 jaar oud en mogelijk de moeder van Kitty, waarschijnlijk ongeveer 10 jaar oud. Ze komen beide van de pensionstal waar Jasper heel lang gestaan heeft. Daar hield het op te bestaan en omdat deze twee al ouder waren wilde niemand ze hebben. Bij mij moesten ze op een flat wonen, maar omdat vooral Pimmetje een echte mensenkat was en ze vroeger altijd gewend waren binnen te zijn bij de voormalige boer heb ik de gok gewaagd ze mee te nemen. Dat is bijzonder goed uitgepakt!

Kitty had toen al wel een serieuze ooraandoening (nog een reden waarom al helemaal niemand háár wilde hebben, ze stonk verschrikkelijk), dus ik wist dat ik waarschijnlijk niet onder een dure operatie uit kon. Die heeft dus een tijd geleden plaats gehad (gehoorgangen verwijderd tot het trommelvlies voor degenen die dat gemist hhebben Lachen ), en nu gaat het geweldig goed met haar. Ze zou helemaal doof zijn volgens de da, maar ik denk dat ze toch nog wel wat harde geluiden hoort Ja . Ze is enorm knuffelig, spint de oren van je hoofd, en woont boven, voornamelijk op mijn 'studeer/Boktkamer'. De trap durft ze niet af. Heeft ze in het begin wel gedaan, 's nachts, maar toen sloeg Pimmetje haar ongenadig hard naar de kelder Clown . Naar buiten mag ze sowieso niet meer, zolang de tuin niet goed omheind is, ze hoort auto's niet aankomen en is doodsbang.

Toen mijn zusje tijdelijk met haar twee je-weet-wel-katers in mijn flat kwam wonen ging dat mis met Pimmetje en eigenlijk ook met Kitty. Pimmetje scheet uit protest de hele kiet onder, en kater Stoffer piste constant naast de bak. Toen Eric voorstelde om Pimmetje in de weekenden mee naar hem te nemen hebben we dat gedaan en toen ik in november 2006 vakantie had en zelf (achteraf voorgoed Haha! ) elke nacht hier bleef hebben we Pimmetje maar hier gelaten en Kitty na haar operatie ook hier gebracht. Pimmetje komt overigens wel buiten nu, hoewel ze ook erg graag binnen is.

Afbeelding
Arme poes, net geopereerd en nog helemaal niet gewend aan haar nieuwe stek.

Afbeelding
Kitty, helemaal thuis nu, in diepe slaap op een nu naar de stort gebrachte stoel.

Afbeelding
Lovers

Afbeelding
Zo ligt ze nu de hele dag, onder mijn tafel in een verhuisdoos met wat keukenspullen die ik niet kwijt kan.

Afbeelding
Mijn vriend in diepe slaap na het sporten, Pimmetje ook in dromenland Dromen .

Afbeelding
Zo ligt ze 's avonds altijd bij mijn vriend Lachen .

Afbeelding
Ik lig toch niet op de stoel Schijnheilig ? (Ik vind die kussens trouwens spuuglelijk Clown ).

obelix

Re: Mijn vlekkenmormels gekiekt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 21:26

Ahh wat een lieve katjes heb je Ja Lovers Enne die 1e foto is echt zielig idd.. Arm beestje ..

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:40

Nooit geweten dat Kitty zo apart getekend was!
Enne eindelijk een foto van jouw lief! Haha!
Alhoewel de katten ook jouw lieven zijn, maar ik bedoel je menselijk lief Haha!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 08:51

Leuke foto´s Gwen Lachen .
Hardstikke fijn dat die 2 meiden nu zo´n mooi leventje bij jullie hebben OK dan! !
En helemaal geweldig dat het met het Kitty-beest zo goed gaat!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 09:40

Obelix, ik had ook zo'n intens medelijden met Kitty ten tijde van die eerste foto. Ze moest pijn hebben, maar toch probeerde ze me iedere keer heel hard kopjes te geven en was ze zo blij om me te zien. Nu, zoveel maanden later, ben ik ontzettend blij dat ik dat geld geïnvesteerd heb. Als je ziet hoe gelukkig ze nu lijkt te zijn...

BZ, ze is heel apart getekend inderdaad, die grijze vlekken zijn echt cypers en de rest is oranje/wit, ik denk dat ze een eh... hoe heet dat ook weer, cremello-gen of zoiets bij zich draagt, waardoor ze 'licht-bont' is geworden.
Enne, dit is natuurlijk wel een héél flatteuze foto van mijn lief Clown .

*Sterre, die twee van jou hebben het anders ook goed getroffen!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 12:29

Geweldig om ze eens te zien. Ook inderdaad een zielugeuh foto van kitty die eerste maar op de andere foto's te zien heeft ze het nu helemaal Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 10:50

Ja, die foto is echt supersnielug, hè? Ze wilde ook overal achter weg kruipen, maar dat ging niet met die kap op dat koppetje.
Nu is het heel anders, mevrouw doet tegenwoordig niets liever dan bij ons op bed komen kroelen, terwijl ze tot een paar weken geleden nog hartstikke bang was voor mijn vriend. NU komt ze zelfs bij hem op schoot kopjes staan geven en echt knoert- en knoerthard staan spinnen.

Volgens mij is ze ook wat steviger geworden als ik die foto's nog eens goed bekijk Clown .