Fotoshoot mooi rammetje

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sindbad

Fotoshoot mooi rammetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 22:10

We hebben thuis een rammetje te leen voor ons voedstertje. Ze hebben een paar weken terug al een paar middagen samen gezeten, jammer genoeg was hier geen nestje uit gekomen terwijl de kans meestal groot is dat het lukt. Dit keer wouden we het nog een keer proberen.
De man waar het konijn van is zei dat we hem ook mochten houd als we dat wouden. Heel verleidelijk natuurlijk, maar dat vertelde hij ook pas nadat hij mijn konijn al een paar keer had gedekt. Dus ze kan al zwanger zijn.

Of ik hem houd weet ik nog niet zeker. Hij is nog niet helemaal gewent aan mensen, met oppakken kan hij wat moeilijk zijn omdat hij is gewent om in zijn nekvek opgepakt te worden. Verder is het een schat van een beest, vrij rustig en wanneer hij een beetje gewent is ook nieuwsgierig en word hij wat levendiger.

Hier de foto's van vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Berichtjes zijn welkom Lachen
Graag geen commentaar over het feit dat we een nestje proberen te nemen. Dit komt omdat we niet willen dat ze alleen zit, we hebben het vorig jaar geprobeert met een konijn maar die accepteerde ze niet. Het konijn is helaas overleden na 1,5 week door een ziekte uit het nest.

myxlea

Re: Fotoshoot mooi rammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 06:02

Mooie foto's Rochelle! Lovers
Echt een mooi rammetje!
Hopen dat jullie snel een nestje krijgen! Pling

ElineThera

Re: Fotoshoot mooi rammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 14:40

Lieve foto's Rochelle. Lovers
Mooi konijn, zeker!
Hopelijk krijgen jullie een nestje, zou fijn zijn. Lachen