Kortom; een leuk groepje Kuroaka nakomelingen om eens een Kuroaka dag te organiseren!
Aanwezig zijn de 2 nestjes van Miko, waar uit beide 2 pups zijn gekomen. Van het laatste netje (van Keiji en Miko) zijn de twee jongste pups die je op de foto's ziet. Deze zijn pas afgelopen januari geboren en 1 puppy daarvan heeft nieuwe baasjes in België. Alle 4 deze pups zijn black and tan.
Aanwezig van Yuuki is helaas maar 1 nestje van 3 pups, toevallig ook het aller eerste nestje. Van het 2de nestje (ook 3 pups) zijn er 2 naar Duitsland. Voor deze mensen was het helaas niet mogelijk om te komen. De 3de pup kon helaas ook niet komen.
Yuuki heeft in totaal 4 black and tan pups gegeven, en 2 rood/sesam pups.
We hebben met de honden een prachtige zonnige dag in de Drunense Duinen gehad. Eerst even op het terras gezeten en allemaal wat gedronken. Daarna de bossen en duinen in, waar iedereen van heeft genoten. Er werd wat afgepraat over de hondjes! Om de dat af te sluiten hebben we onder het genot van drinken, koek, chips en snoep met zijn allen nog even nagepaat tijdens een picknickje aan de rand van het bos. Nog even eens groepsfoto en toen was het al weer tijd om naar huis te gaan.
Deze dag heb ik voor alle mensen en voor ons eigen Kuroaka archief op de website wat foto's gemaakt. Erg lastig met al die verschillende licht intensiteiten steeds en rond scheurende en spelende honden. Ik heb dus besloten om de hele dag maar in de auto stand te fotograferen, om me zelf een hele hoop moeite te besparen en in de hoop dat ik zo meer kon fotografereen dan op het moment dat ik alles per omgeving en hond in moest gaan stellen. (daar is toch geen tijd voor met die drukte makers

Dus helaas geen denderende foto's allemaal.
Kijk en geniet, van onze heerlijke KuroAka dag in de Drunense Duinen!

Allemaal op een rijtje. In het midden onze Miko, Yuuki en Keiji.

Bushido Kai Go Kuroakasou
(We-sedso Junichiro x Kuromiyoko 01-01-06)

Aka Chochin go Kuroakasou
(We-sedso Masamune Keiji x KuroakaYuukiHime 30-06-05)

Ashita no Shiba go Kuroakasou

Atotorie Masamune go Kuroakasou

Benkei no Himitsu go Kuroakasou
(We-sedso Junichiro x Kuromiyoko 01-01-06)

Doryoku no Seishin go Kuroakasou
(We-sedso Masamune Keiji x Kuromiyoko 04-01-07)

Daisuki na Hitori go Kuroakasou
(We-sedso Masamune Keiji x Kuromiyoko 04-01-07)

Onderweg even stoppen, de hondjes wat water drinken en de andere Kuroaka honden nog eens bekijken en knuffelen

Een wirwar van honden lijnen

Joehoe! Ben ik in beeld!?

Een grote zandbak hebben ze hier!!

Gezellig met mijn baas even uitrusten!

De picknick na afloop; iedereen is moe....

Behalve de twee kleinste natuurlijk!
(Deze twee hebben van te voren, tijdens de wandeling en na de wandeling niets anders gedaan dan gespeeld!

Voor meer foto's kun je hier kijken:
http://www.milagi.net/kuroaka/kuroakadag/index.html
Het was een heerlijke dag!