Kuroaka dag 6 mei 2007 - Drunense Duinen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille

Kuroaka dag 6 mei 2007 - Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 11:10

Onze Keiji heeft inmiddels een stel prachtige pups rond lopen in Nederland, België en Duitsland. 3 nestjes daarvan zijn bij ons geboren, bij kennel Kuroaka. 2 nestjes van onze Yuuki, en 1 nestje bij onze Miko. In totaal hebben wij zelf 4 nestjes gehad. Dit nestje is toen geboren bij onze Miko, van papa We-sedso Junichiro (Imp. Duitsland)(Djo-Djo) van kennel van Wankytan.

Kortom; een leuk groepje Kuroaka nakomelingen om eens een Kuroaka dag te organiseren!
Aanwezig zijn de 2 nestjes van Miko, waar uit beide 2 pups zijn gekomen. Van het laatste netje (van Keiji en Miko) zijn de twee jongste pups die je op de foto's ziet. Deze zijn pas afgelopen januari geboren en 1 puppy daarvan heeft nieuwe baasjes in België. Alle 4 deze pups zijn black and tan.

Aanwezig van Yuuki is helaas maar 1 nestje van 3 pups, toevallig ook het aller eerste nestje. Van het 2de nestje (ook 3 pups) zijn er 2 naar Duitsland. Voor deze mensen was het helaas niet mogelijk om te komen. De 3de pup kon helaas ook niet komen.
Yuuki heeft in totaal 4 black and tan pups gegeven, en 2 rood/sesam pups.

We hebben met de honden een prachtige zonnige dag in de Drunense Duinen gehad. Eerst even op het terras gezeten en allemaal wat gedronken. Daarna de bossen en duinen in, waar iedereen van heeft genoten. Er werd wat afgepraat over de hondjes! Om de dat af te sluiten hebben we onder het genot van drinken, koek, chips en snoep met zijn allen nog even nagepaat tijdens een picknickje aan de rand van het bos. Nog even eens groepsfoto en toen was het al weer tijd om naar huis te gaan.

Deze dag heb ik voor alle mensen en voor ons eigen Kuroaka archief op de website wat foto's gemaakt. Erg lastig met al die verschillende licht intensiteiten steeds en rond scheurende en spelende honden. Ik heb dus besloten om de hele dag maar in de auto stand te fotograferen, om me zelf een hele hoop moeite te besparen en in de hoop dat ik zo meer kon fotografereen dan op het moment dat ik alles per omgeving en hond in moest gaan stellen. (daar is toch geen tijd voor met die drukte makers Haha!)
Dus helaas geen denderende foto's allemaal.

Kijk en geniet, van onze heerlijke KuroAka dag in de Drunense Duinen!

Afbeelding
Allemaal op een rijtje. In het midden onze Miko, Yuuki en Keiji.

Afbeelding
Bushido Kai Go Kuroakasou
(We-sedso Junichiro x Kuromiyoko 01-01-06)

Afbeelding
Aka Chochin go Kuroakasou
(We-sedso Masamune Keiji x KuroakaYuukiHime 30-06-05)

Afbeelding
Ashita no Shiba go Kuroakasou

Afbeelding
Atotorie Masamune go Kuroakasou

Afbeelding
Benkei no Himitsu go Kuroakasou
(We-sedso Junichiro x Kuromiyoko 01-01-06)

Afbeelding
Doryoku no Seishin go Kuroakasou
(We-sedso Masamune Keiji x Kuromiyoko 04-01-07)

Afbeelding
Daisuki na Hitori go Kuroakasou
(We-sedso Masamune Keiji x Kuromiyoko 04-01-07)

Afbeelding
Onderweg even stoppen, de hondjes wat water drinken en de andere Kuroaka honden nog eens bekijken en knuffelen Haha!

Afbeelding
Een wirwar van honden lijnen Haha!

Afbeelding
Joehoe! Ben ik in beeld!?

Afbeelding
Een grote zandbak hebben ze hier!!

Afbeelding
Gezellig met mijn baas even uitrusten!

Afbeelding
De picknick na afloop; iedereen is moe....

Afbeelding
Behalve de twee kleinste natuurlijk!
(Deze twee hebben van te voren, tijdens de wandeling en na de wandeling niets anders gedaan dan gespeeld! *LOL*)

Voor meer foto's kun je hier kijken:
http://www.milagi.net/kuroaka/kuroakadag/index.html

Het was een heerlijke dag! Ja

pubelia

Re: Kuroaka dag 6 mei 2007 - Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 11:14

He leuk joh! was dus wat ik eruit begrijp een soort fokkers dag? Zijn leuke honden neef van mijn vriend en de vriendin daar van hebben ook zo'n hond, zijn leuke honden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:16

Wat ontzettend leuk zo'n dag! Geweldig om bijna al je fokproducten weer terug te zien. En de honden hebben zich zo te zien prima vermaakt. Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 21:10

Inderdaad een soort fokkers dag Pubelia, alleen zijn alleen wij in dit geval de fokker. Wij hebben deze dag georganiseerd voor alle 'Kuroaka' hondjes die de afgelopen jaren bij ons zijn geboren, en al hun nieuwe baasjes!