hee hee,
is al een hele tijd geleden dat summer weer op bokt heeft gestaan, er is veel gebeurd in de tussen tijd 
ze is een flinke tante geworden, nog steeds erg zot, heeft af en toe (gelukkig al even geleden) flinke ruzie met mijn andere terriër en dat gaat er echt hard aan toe
soms zo erg dat ik hoop dat die andere het nog wel volhoud
maar ze is in de tussen tijd ook gesterriliseerd, want ze was opeens HEEL erg schijnzwanger, kwam melk uit haar tepels, ze had al een rubberen kip, varken en een knuffel als baby die ze overal mee naar toe nam en waar ze heel goed op moest passen, want oh wee als de grote boze mensen er iets aan zouden doen, of haar 2 andere huisgenootjes
maar vorige week woensdag zijn wij een weekje naar spanje gegaan en moest summer voor het eerst in haar leven naar een pension, die andere 2 honden kende dat al, die worden daar ook om de 2 maanden getrimt, maar voor haar was het helemaal nieuw. maar wel leuk natuurlijk met al die honden
dinsdag kwamen we terug en was summer, summer niet meer, niet de vrolijke felle speelse hond die ik de week ervoor weg had gebracht, ze was vreselijk hees, maar dat kan ik nog wel begrijpen, god weet hoeveel ze heeft lopen blaffen daar. ze was heel erg suf en moe en wilde amper meer spelen, ook was haar ontlasting anders en heeft ze een keer overgegeven. ik heb het 2 dagen aangekeken, want die andere moesten ook altijd weer wennen als ze terug kwamen. nou vandaag was ze nog niet lekker, normaal als ik ze mee neem in de auto staat ze te springen en te kijken voor de ramen, maar nu ging ze lang uit liggen slapen... vanmiddag afspraak gemaakt bij de dierenarts, want we gaan toch het weekend in en je weet nooit... nou eenmaal daar aangekomen, deed ze even stoer tegen een kleine jack russel, maar ging ze alweer lang uit liggen in de wachtkamer (ook niks voor summer, want toen ze gesterriliseerd werd, spoten ze haar al plat in de wachtkamer, en moest ze zelfs nog meer krijgen omdat ze niet suf werd en maar bleef grommen naar een grote bullmastif) nou toen mocht ze dus mee, deden ze haar even nakijken, ze had iets verhoging, en ze voelde iets in haar buik. summer is wel iemand die al haar speeltjes kapot maakt, maar zoals ik haar ken eet ze het niet op.. toen dachten ze aan een steen of eikel in haar buik, maar het voelde toch anders. toen hebben ze haar weer versuft want ze spande zich veel te veel en zo konden ze haar buik niet goed voelen. toen kwam de andere dierenarts erbij en die voelde ook iets. toen werden er foto's gemaakt en konden ze nog niet precies zien wat het was. maar ze wisten wel dat het eruit moest. ze was trouwens in 1 week tijd 2 kilo afgevallen.. nou nu wordt ze dus geopereerd en hoop ik toch maar op een stuk van een speeltje of een steentje die ze eruit kunnen halen en niet op iets ernstigs... als alles goed is kunnen we haar om 7 uur ophalen, anders morgen ochtend...
dat wordt even duimen dus...
hier nog wat foto's van zotte summer!
je moet je baby natuurlijk wel heel goed bijhouden

ook als je zelf gaat slapen moet je je kip en varken naast je hebben.

mee rijden vind ze helemaal te gek, vooral met dak open, dan weet ze niet waar ze kijken moet

dit jaar was het het eerste jaar dat ze in het zwembad kon, nou en dat deed ze maar al te graag! ze gaat zelf op de trap staan en als ze kan springt van af de kant zo op het luchtbed, en als ze iets moet pakken in het water, gaat ze zo koppie onder 

maar daar wordt je wel moe van en moet je ook eens uitrusten, hier naast oma flopke 

en dan: uhhh wat eten we vanavond???