) en ik bij de merel, maar hij liep naar de achterkant van de garage, dus mijn pet eroverheen gegooid, en wat moet je dan? hij kon niet vliegen, dus eerst op het gras gezet. maar daar konden de katten erbij, dus in het nest, sprong ie uit, dus maar weer op het gras, daar werd hij gevoed, maar kon er niet blijven.. ik was van plan hem mee te nemen, en thuis op te lappen als de ouders hem verstootten, maar dit was gelukkig niet zo! maar goed, maar weer in de garage, half uur aangekeken, maar de ouders kwamen niet.. dus opzoek naar het nest, aangezien ze met zijn 3en waren,, bij een struik zagen we er nog 1, heel gevaarlijk in het gras, maar die kon al vliegen! dus de andere weer uit de garage, en erbij gezet,, arm beestje.. maar hij werd iig gevoed, daar ging het om! dus dat was 2 uren lang operatie red de jonge merel..
hier foto's van vrijdag:
en vandaag:
pieeep pieeepp!! (en nee ik kneep niet
) in de garage, lijkt heel zielig, maar hij gebruikt zijn vleugels wel, kon alleen nog niet vliegen
ze waren met zijn 3en, we hebben er maar 2 kunnen ontdekken, dus voor de 3e vrees ik het leven.. nu maar hopen dat hij het red!