Een tijd terug begon ze toch wel erg dik te worden en al snel constateerden we dat ze zwanger was. Een week geleden kwam de dierenarts voor de paarden, en die hebben we ook even naar Katje (originele naam of niet

De volgende dag werden we gebeld door de stalhouder. De katjes waren geboren:

Vier stuks. Een tijgerkat, een bonte tijgerkat, een cyperse tijgerkat (of hoe noem je die kleur?) en een bonte cyperse... Allemaal kerngezond gelukkig!
Natuurlijk moesten ze meteen namen hebben.
Maak kennis met:
Gaitje (on top of the pile

Keesje. We liepen een keer met de drachtige KWPN merrie van de stalhouder, en ineens zegt mijn zus met ons bekende 'paardestemmetje' dat de merrie het veulen Keesje wilde noemen. Ik denk niet dat de stalhouder daarmee akkoord gaat, dus vandaar dat we maar een kitten Keesje hebben genoemd. Keesje is de enige van de vier kittens die tot nu toe een huis heeft gevonden, maar wij zoeken dapper verder om ook de andere drie een veilig plekje te kunnen geven.

Dan is er ook nog Smelsie, ook bekend als Epi.

En tot slot Krimpie, AKA Lepsi. Hier fanatiek over mama heen aan het kruipen.

Over een paar weken, als de kittens van de moeder af kunnen laten we haar stereliseren. Leuk, jonge katjes, maar we kunnen er niet voor zorgen... Toch kon ik het niet laten deze scheetjes even met jullie te delen. Best jammer dat het niet toegestaan is om hier een huis voor ze te zoeken...

Naja, aan al het goede komt een eind, dus mama poes gaat weer fijn slaapie doen met de kids.