Prulletje (poes) weer eens op de foto

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rashja

Prulletje (poes) weer eens op de foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 08:34

Mischien kunnen sommige mensen nog wel herrinneren dat ik vorige jaar 3 hoopjes ellende had op gevangen.
Kan helaas dat topic niet vinden.
Broer en zus waren helaas hun moeder kwijt geraakt toen ze nog net 3 weken oud waren en een kitten (prulletje) die ik van de boerderrij mee had genomen die meer dood dan levend was.
Wonder boven wonderen hadden ze het alleemaal gered.
Al had ik met prulletje wel eens wel eens het gevoel van waar ben ik in gods naam aan begonnen.
Maar gelukkig heb ik haar niet op geven want ze is gewoon een super lieve poes die nog steeds erg dank baar is.
Ze is doof en blind aan 1 oogje en ze heeft de niesziekte maar op dat allemaal is het een gezonde kat.
Want zo dra je thuis komt is zijn als eerst bij je en het lieft gelijk op je schoot of schouder.
Kan alleen soms best wel irritand zijn.
Maar goed genoeg gepraat nu de foto's

Afbeelding
Samen met wuppy op de bank

Afbeelding
En dit zijn haar ander speel maatjes die tijden haar middag dutje als kussen dienen Clown

Afbeelding
Tijden het eten ze zal en moet er altijd bij zijn. Ze mag niet op de tafel komen dus gaat ze maar op de rug luniing van de bank zitten

Afbeelding
En zo kijk ze je altijd al als ze iets moet hebben, wie kan er nu z'n lief koppie nee zeggen Knipoog

Naomi21

Re: Prulletje (poes) weer eens op de foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:14

Die kattenblikken zijn ook altijd zo onweerstaanbaar hé? Lachen
Leuke foto's, mooi dat alle drie de poezels het gered hebben!