wij de voliere opgehaald, ze deden er 2 uren over om hem uit elkaar te halen.
wij zijn gistermorgen om 09.00 begonnen met bouwen, en we kwamen heel wat tegen, dingen die niet pastten, balken die verdewenen waren, dus dat werd improviseren (kanarie's zaten in een parkieten kooi, en de valkjes in een kattenkooi, de vogels van de staleigenaar in een (grote)rattenkooi) dus ze moesten er gister in! dus om 09.00 begonnen, en om 13.00 hulp gekregen van de (hele handige) buurvrouw.
er miste een zijkant, en een achterwand, achterwand met gaas en de zijkant met planken (planken van de bak die om de vijver stond gezaagd) we waren vol in de zon bezig, dus af en toe water over mn hoofd heen en weer verder, we zijn nonstop bezig geweest van 09.00 tot 21.00. ik had het dan ook helemaal gehad..
het heeft ons bloed, heel veel zweet, en nog net geen tranen gekost, maar hij stond gisteravond! stroomdraad erom heen (we hebben 3 katten) en vogels erin. duifjes eerst gevangen, en kanarie's erbij.
toen de valkjes en de grasparkiet onderin, maar toen moest ik de parkiet van de staleigenaar nog vangen! die zat nog in die ruime kooi, deur gelukkig dicht gedaan, maar toen ontsnapte hij uit de kooi. ik kon wel een hartverzakking krijgen! hij vloog overal tegenaan, toen zat hij om mn bed, ik een tshirt van de waslijn getrokken (die in die kamer stond) die erover heen gegooit, en toen had ik hem.. die erbij in, en toen stond hij eindelijk!! ik was kapot!
maar goed, na dit hele verhaal de foto's!
bovenin:
bijna helemaal
duifjes en een kanarie
onderin:
helemaal:
Simba denkt, hmm lekker die vogeltjes!
valk en de grasparkietjes
ander valkje erbij
bovenin de voorkant, er komt nog zand in, maar daar moeten eerst latjes voor, maar we wouden de vogels niet langer binnen houden, ivm met kleine ruimte
en onderin
2 valkjes
en duifjes en kanarie, de groene kanarie wil niet op de foto

mijn humeur was gister niet goed meer

de katten geven alleen niets om de stroomdraad? mazzel dat ze er niet tegen aan komen? als iemand hier nog tips voor heeft?
wat vinden jullie ervan? ik ben er wel blij mee na 12 uren constant doorwerken. was blij dat de buurvrouw kwam, anders had hij nu nog niet gestaan, die coachte het een beetje, en hielp heel goed (heeft op een kinderboerderij gewerkt, dus weet hoe de voliere's werken, behalve als ie niet compleet is