Schildpad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ciinderella

Schildpad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 18:47

Omdat ik het idee had dat mijn schildpad zich verveelde heb ik er een maatje bij gehaald een tijdje terug, nu had ik er een maandje geleden foto's van gemaakt en vond het wel leuk ze eventjes aan jullie te laten zien. Hij wist niet hoesnel hij terug zijn bak in wilde en omdat ik het raam los had staan heb ik hem ook maar niet te lang lastig gevallen *LOL*

Whaa wat doe jij nou? Ik wil me warme bak weer in!! Scheve mond Dromen
Afbeelding

Oke oke, ff stoer doen voor the picture dan Cool
Afbeelding
enn.. mag ik nou weer terug baasje?

Siggislief

Re: Schildpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 22:37

Wat een mooie foto's!
Vindt zelf foto 2 erg mooi Ja
Erg leuk beestje Lachen

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 11:30

thnx! Hij is trouwens in een maand ontzettend gegroeit. Ik heb hem gekocht als 'kleine'. Dus ook een stuk kleiner als mijn andere schildpad. En woensdag vroeg mijn moeder welke wie was. Dus ik was aan het kijken en zei meteen die grote is de oude en die kleine de nieuwste.. en ik keek nog eens en zag toen dus dat het andersom was. Ik schrok hier best wel van.

Hij beet trouwens ook in mijn vingers. Ik kon mijn vinger de bak nogniet inhouden of hij stond al te springen om er een hanpje uit te nemen.. en hij eet het ook echt op Vork Verdrietig . Ik heb hem toen hij het pas nogeens probeerde een flinke tik op zijn neus gegeven en nu is hij bang voor mijn vingers al eet hij wel gewoon weer als ik hem uit de hand voer.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:34

Het is zeker een mooi schildpadje. Staat mooi zo, met die orchideen op de achtergrond. Echt een fotomodelletje.