Heb vandaag deze kleine binnengekregen, hij heet Hermes, ik heb hem/haar nog niet gesexd, dus ik heb geen idee of het een voedster of een ram is. Hij is iig veel te dun en heeft allemaal enorme korsten op zijn huid, mijn vader(dermatoloog, Huidarts) heeft er naar gekeken en heeft geconcludeerd dat het een schimmelinfectie is, moet dus de hele tijd mijn handen keigoed wassen.
Maargoed, the story;
mijn zus zit bij Utrechtse Vrouwelijke Studenten Vereniging, en die hadden van het Rotterdamse Corps dit arme beest als grap gegeven ofzo, wel netjes in een hokje, met voer enzo hoor
Hij heeft dus hier in Utrecht 2 dagen op de club gestaan, maarja, ze mogen daar dus geen dieren houden en hij zit keizielig in een hokje in zijn eentje, dus mijn zus had hem meteen naar mij gebracht. Hij eet ondertussen gelukkig, heb zijn ogen volledig schoongemaakt en hij gaat morgen naar de DA.
Ik schat hem zo'n 8/9 weken

dit soort plekken over zijn hele lichaam:

zijn schandalige kleine hokje;

Hij zit nu tijdelijk op mijn kamer ivm onze kat, en mag overdag los op mijn balkon. Over een tijdje zal hij natuurlijk naar buiten mogen, eerst in de ren, en daarna zien we verder