Bladerend door de honden foto's waarbij elke hond wel gilt om hulp zat 1 hond, waar ik maar naar terug klikte...
1.

Ik vond de hond zo mooi, en tja, met beetje overleg hier gingen we ervoor , we werden een volle foster met adoptie..we wisten niets verder van de hond, helemaal niet, behalve deze foto..
De maandag voor de euthanasiedag zijn alle 51 honden weggehaald en naar 2 opvangasielen gegaan, onze hond ging naar Ringoland.
Daar kregen we in eerste instantie te horen dat het een reutje was, geschatte leeftijd 4 jaar oud, maar een dag later was het toch een meisje

Maar ze was heel bang... heel bang...
2.

Amper aan te raken, maar bij aanraking niet agressief ( op foto klikken krijg je een filmpje)
3.

Een paar dagen later begon ze een beetje te ontspannen in haar kennel:
4.

Maar ze was nog zo bang dat ze plaste uit angst als ze aangeraakt werd ( weer video), dit was 31 Mei.
5.

We hebben gevraagd om meer te trainen met haar , en ik laat de filmpjes verder maar zitten, want het beeld werd niet heel veel anders behalve dan dat ze niet meer van angst plaste als ze aan haar zaten, wel kreeg ze een mandje om in te slapen:
6.

Dit was 4 dagen geleden in haar kennel ( video)
7.

Wat een verrassing was het dat ik 2 dagen geleden nieuwe foto's kreeg, Dushi mocht mee naar buiten en wat is ze leuk!
8.

Video:
9.

En dan vanmorgen deze foto :
10.

en filmpje:
11.

We zijn er nog lang niet, maar ze maakt zulke mooie stappen vooruit nu, als het veterinaire ambt mee gaat werken, mag Dushi mee met de happybus aanstaande 20 juni... Op naar een happy hondenleven voor dit lieve meisje