Deze fotograaf heeft mijn helaas veel te vroeg overleden Duitse Herder Joyha ook op de gevoelige plaat vast gelegt.
[BB] Leven tussen hoop en vrees (lymfeklierkanker)
Na het overlijden van Joyha en de komst van Lilly heb ik heel erg moeten wennen. Joyha was (en is) een geweldige hond geweest. Zo lief naar alles wat adem haalt. Het enige waar ze een tikkie moeite mee had was terug komen op commando

Na Joyha wilde ik een nieuwe Herder die in niets op haar zou lijken. Niet qua uiterlijk maar ook niet qua karakter.
Lilly is uit ander hout gesneden. Haar vader loopt hoog in de sport en had niet eerder een Nederlandse teef gedekt.
Van de week kwam het besef dat ondanks de lastige start die Lil en ik gehad hebben (ze viel altijd uit naar andere honden) ze inmiddels meer en meer net zo'n geweldige hond aan het worden is als Joyha. Ze valt niet meer uit naar honden en is lier voor alles met een ademhaling. Tegelijkertijd is ze ook enorm ondeugend.
Ik was gewend dat mijn honden slechts aan pootje baden deden, deze donderstraal vis ik regelmatig uit een willekeurige sloot

Genoeg gekletst.
Het is tijd om haar een gezicht te geven

1

2

3

4

5

6

7

8
Ik zou er graag 1 op canvas afdrukken om naast Joyha te hangen. Helpen jullie mij kiezen?
De foto's die ik gekocht heb hebben een nummer gekregen.