M’n katten liggen vaak in de meest luie houdingen ooit. Leek me wel leuk er een overzicht van te maken. Durf jij de buikjes te aaien?
Hahah die eerste die blik! Love it! Hier ook 4 die dat kunnen. 3 kun je buikje aaien maar 1 niet die grijpt je. Knapperds heb je
Oeh die zijn fluffy zeg! Ik heb hier ook een op zijn kop slaper maar die moet nog even haar haren terug groeien. En wil daar niet geaaid worden.
Die rooie van ons daagt vaak genoeg uit om haar buikje te aaien, dit is wel geheel op eigen risico Gelukkig tegenwoordig ook een kittenbuikje om te aaien
Mja als je dat hier bij de flufmeister probeert ben je morsdood. Bij de korthaar ben je dan haar BFF.
Ja hoor hier ook met regelmaat een buik in zicht. En aaien kan ook prima. Graag zelfs. Of nog beter is lekker wild kloppen. Edit: en ja hij is scheel
Selina schreef:Het was eigenlijk niet bedoeld als verzamelingstopic Wat maakt dat nou weer uit? Is toch juist leuk.
Esmee_RS schreef:Selina schreef:Het was eigenlijk niet bedoeld als verzamelingstopic Wat maakt dat nou weer uit? Is toch juist leuk. Nou het voelt een beetje alsof je in iemands springtopic foto’s gaat delen van je eigen paard.
Ik had niet begrepen dat het een topic alleen voor jouw katten was aangezien er in je openingspost staat: “Leek me leuk er een overzicht van te maken”, dus ik ging er ook vanuit dat het een verzameltopic van fluffy buikjes ging worden.