Het lijkt me heel erg leuk dit met jullie te delen en ik hoop dat er meer Bokkers zijn die het leuk vinden elke week een foto van hun huisdier(en) te maken en te delen in dit topic. Dan hebben we aan het eind van het jaar een topic vol met onze huisdieren, hoe leuk om terug te kijken?
Het volgende is het idee dat ik bij dit topic had:
- Elke week (van maandag tot en met zondag) een foto van je huisdier(en)
- Elk huisdier mag, van hond tot aan slak en alles er tussenin
- De foto hoeft geen hoogstandje te zijn, mag ook gewoon een telefoonkiekje te zijn
- Elke week één foto per Bokker
- Als je meerdere huisdieren hebt, hoeven ze niet elke week allemaal op de foto te staan
- Niet elke post hoeft een foto te bevatten, reageren op elkaars dieren is ook leuk

Het lijkt me leuk dat als je mee wil doen, je in principe er voor gaat om in heel 2024 elke week een foto te plaatsen. Geen man overboord als het eens een week niet lukt, maar het zou jammer zijn als er veel eenmalige posters in het topic zijn, omdat het ook juist zo leuk is huisdieren vaker te zien langskomen

Wat mij betreft beginnen we maandag 1 januari met de eerste week en de dagen tot aan maandag kunnen we wellicht gebruiken om onze huisdieren voor te stellen

Mijn drietal

Hopelijk vinden meer mensen het een leuk idee en hebben we over een jaar een topic boordevol van onze huisdieren!