Vullis, de kat met 5 levens minder

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jiehaaa

Berichten: 5070
Geregistreerd: 28-08-05

Re: Vullis, de kat met 5 levens minder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 09:49

Wat zijn jullie enorme lieverds. Ik heb gewoon een brok in mijn keel als je kijkt hoe ze eruit zag en in wat een paradijs ze nu gekomen is. Hulde!

miereneter

Berichten: 2534
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Vullis, de kat met 5 levens minder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 09:59

Wat een leuk ding <3 . Gelukkig dat jullie haar hebben gevonden!

Poekkie

Berichten: 7352
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Vullis, de kat met 5 levens minder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 10:26

Toppers zijn jullie!!!

En een dikke boe voor degene die een ongesteriliseerde kater en kattin buiten liet lopen -O-

Annick75

Berichten: 1784
Geregistreerd: 16-09-09
Woonplaats: Eindhoven

Re: Vullis, de kat met 5 levens minder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 10:31

Wat een moppie! En wat fijn voor haar dat je vriend zulke goede ogen heeft en haar daar zag zitten als klein hoopje ellende :knuffel: . Nu heeft ze een fijn thuis en een krabpaal om nog een beetje in te groeien :D .

pmarena

Berichten: 48129
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Vullis, de kat met 5 levens minder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 10:36

Achgut wat een ellendig prulletje op die eerste foto's..... wat goed dat jullie haar gevonden hebben :+:

Dat ze maar een flinke praatjesmaker mag worden :j

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 10:36

Right time, right place. Kleine Vullis had zo'n geluk dat jullie haar pad kruisten. <3
Superlief dat de kleine smurf bij jullie mag blijven. Hopelijk accepteren de honden haar na verloop van tijd ook.
Die krabpaal is helemaal geweldig :D

Ik heb 2 (ex) zwerfkatjes met chronische niesziekte. Ze zijn nu 12 jaar en behalve 2 keer per jaar af en toe een nies en een tranend oogje, mankeren ze nooit wat.

hiphorse

Berichten: 1033
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-23 19:48

Pandora2 schreef:
Right time, right place. Kleine Vullis had zo'n geluk dat jullie haar pad kruisten. <3
Superlief dat de kleine smurf bij jullie mag blijven. Hopelijk accepteren de honden haar na verloop van tijd ook.
Die krabpaal is helemaal geweldig :D

Ik heb 2 (ex) zwerfkatjes met chronische niesziekte. Ze zijn nu 12 jaar en behalve 2 keer per jaar af en toe een nies en een tranend oogje, mankeren ze nooit wat.


Oh dat is wel fijn om te horen! Dat geeft hoop. Vullis heeft nu 1x een flinke terugval gehad. Nu hopen we dat het bij 1x blijft.

@poekie
Nou inderdqad dikke boe voor diegene die de katten maar laat aanfokken en geen zorg geeft! Helaas zie je het nog op veel plekken...


Vullis krijgt nu 3x per een oogdruppel, deze zou volgens de da helpen om te vaatgroei in het oogje te minderen.

Mocht iemand een hele goede tip om honden te wennen aan een kat hoor ik die graag!
Gister heeft 1 van de honden geprobeerd te bijten. De honden hebben wel een muilkorf om wanneer Vullis erbij (dus gelukkig geen schade) is en Vullis blijft op schoot.
Maar goed hoe leer je 2 jack russels met giga jachtinstinct(1tje pakt ook egels, rond egeltijd checken we eerst de tuin op egels) dat een kat geen leuk jachtspeeltje is?

Lukasje
Berichten: 11261
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Vullis, de kat met 5 levens minder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 20:40

Och wat een dropje! En wat een helden zijn jullie _/-\o_ !

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Vullis, de kat met 5 levens minder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 20:43

wat een bofkont die Vullis!

Ik heb er eentje met chronisch niesziekte gehad en die is 20 geworden, alleen bij een niesbui moest je uit de buurt blijven, want dan sproeide het snot alle kanten op, maar verder heeft hij nooit iets gemakeerd!