Puppy’s in de bloemetjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zoe_97

Berichten: 9457
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Puppy’s in de bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-23 12:28

Hoi allemaal!

Ik heb dit keer niet de tijd genomen een volgtopic te maken. Maar ik wilde nu toch graag deze foto’s delen van mijn baby’s. Ze zijn nu 1 week oud.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Moeder is mijn eerste zelfgefokte meisje Lexa Multi Ch Mystic Realms The Last True Heda. Lexa is mijn heerlijke all round hond. In huis een heerlijke bankhanger, op show heeft ze meer dan 20 titels in de wacht gesleept in verschillende landen. En op schapen gaat ze echt aan het werk en is er niets meer van het showhondje of de bankhanger te zien.
De vader is Woody Eyes Of The World Pinot Noir. Een heerlijke clown die met iedereen vriendjes is. Zijn vader werkt ook met schapen en is multi champion op shows.

Uiteraard zijn alle mogelijke gezondheidstesten gedaan en hebben de puppy’s stamboom

En nu genieten *\o/*

Dagahra

Berichten: 884
Geregistreerd: 22-08-21

Re: Puppy’s in de bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 15:43

Heb je ook filmpjes van de moeder dat ze met de schapen aan het werk is? Ben wel nieuwsgierig, omdat het een show bc.

En wat een lieve puppy's <3

Zoe_97

Berichten: 9457
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-23 17:43

Dagahra schreef:
Heb je ook filmpjes van de moeder dat ze met de schapen aan het werk is? Ben wel nieuwsgierig, omdat het een show bc.

En wat een lieve puppy's <3

Ik heb geen recente filmpjes. Enkel van begin in haar training. Ik drijf met 4 van mijn show honden :D
Heb wel nog wat foto’s van in oktober. Ik neem mijn camera eigenlijk nooit mee naar de schapen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding