__danielle__ schreef:wat leuk zeg! ik ga je ook volgen! wij hebben 2 aquaria. Een 60cm met blue dreams die ook prima kweken (maar waar ook een koppel honing goerami's in zwemt dus extreem gaat het niet) en een aquarium van 180 cm met vissen, een stuk of 40 japonica garnalen (die kweken niet, alleen in brak water) en iets van 150 neocaridina's. een hele mix ploeg van marktplaats gehaald want we willen gewoon dat ze lekker de bak schoon houden en wat kweekt dat kweekt en wat niet is ook prima.
Daarnaast zitten in het grote aquarium ook 5 aziatische waaierhanden en 5 afrikaanse waaierhanden. Ook ik ben heeeeeeelemaal gek van garnalen geworden en het zijn mijn favo bewoners van onze aquaria.
Ben heel benieuwd wanneer je je eerste baby's hebt!
ga je je focussen op 1 kleur? want het lijkt nu alsof je van alles door elkaar hebt? Kunnen leuke combi's uit komen maar uiteindelijk zullen die allemaal wildkleur worden.
Ja dat klopt, ik ben met een groot aquarium begonnen met alles door elkaar. Vind ik niet erg want ik vind elke garnaal leuk. Soms komen er best mooie uit en soms minder mooie maar die is net zo welkom. Ik heb een klein aquarium opgestart en daarin ga ik me op 1 kleur richten, denk Orange Sakura en als dat bevalt wil ik meer kleurtjes gaan kweken. En ik ga ze dan uitselecteren om de kleur optimaal te houden en dan mogen de minder goed gekleurde in het grote aquarium.