Feest voor de cavia's!

Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

melody7

Feest voor de cavia's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-22 15:25

Hoi!

Dit weekend waren de vijf 'baby's' uit mijn cavia groep jarig, dat moest natuurlijk gevierd worden met wat gekke foto's :))

Tijdens de dracht van mama Billy en de eerste weken van de vijf waren ze hier te volgen: [BB-ITP] Cavia Billyoncé

01. Laten we beginnen met een terugblik. Een paar uur oud <3
Afbeelding

02. Een paar dagen oud. Van links naar rechts: Billy, Guusje, Ozzy, Loekie, Jackie en Bibi.
Afbeelding

03. Bij een verjaardag hoort natuurlijk 'taart'. Helaas was Bibi net berig (vruchtbaar) dus een fatsoenlijke groepsfoto met de broertjes zat er echt niet in :+
Afbeelding

04. Ze staan in ieder geval allemaal op één foto :D
Afbeelding

05. De zusjes Guusje, Loekie en Bibi <3
Afbeelding

06. Met mama Billy!
Afbeelding

07. Cavia's eten vanaf dag één al mee, zeker groente. Billy is het daar al nooit mee eens geweest, vandaar dat haar dochters op zichzelf wonen :') Bibi woonde eigenlijk bij Billy en een gecastreerd beertje, maar een paar maanden geleden heb ik ook haar maar weggehaald omdat Billy een beetje geweldadig is :+
Afbeelding

08. Loekie
Afbeelding

09. Ozzy
Afbeelding

10. Bibi
Afbeelding

11. Jackie
Afbeelding

12. Guusje
Afbeelding

13. Bij een verjaardag horen koekjes :D De grijze cavia is castraat Tommie. De cavia met het zwarte hoofd is Wikkie, de tante van de vijf.
Afbeelding

14. Loekie was net een hond met een te brede stok. Ze hing vast in de deuropening _O-
Afbeelding

15. Toevallig had ik ook net een nieuw denkspelletje voor ze binnen. Altijd leuk :D
Afbeelding

Dat waren al weer 15 foto's. Op naar hopelijk nog een mooi aantal jaren met de complete vijfling!

Telpeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 15:40

Ohhh wat zijn ze weer leuk <3 prachtige foto's als altijd!

Anastasia24

Re: Feest voor de cavia's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 15:47

Och hier geniet ik altijd zo van. Ontzettend schattig. <3

MarlindeRooz
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 15:49

Ze zijn zo leuk! <3

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 15:52

Wat een leuke foto's <3 Knap dat ze zo stil blijven zitten voor de foto. Vroeger renden mijn cavia's altijd weg :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-22 18:52

Bedankt allemaal! Binnen zijn ze heel rustig, buiten moet ik geluk hebben. Daar huppelen ze vaak de verkeerde kant uit om gras te eten en dan kan ik gaan vangen :))