Dit weekend waren de vijf 'baby's' uit mijn cavia groep jarig, dat moest natuurlijk gevierd worden met wat gekke foto's
Tijdens de dracht van mama Billy en de eerste weken van de vijf waren ze hier te volgen: [BB-ITP] Cavia Billyoncé
01. Laten we beginnen met een terugblik. Een paar uur oud
02. Een paar dagen oud. Van links naar rechts: Billy, Guusje, Ozzy, Loekie, Jackie en Bibi.
03. Bij een verjaardag hoort natuurlijk 'taart'. Helaas was Bibi net berig (vruchtbaar) dus een fatsoenlijke groepsfoto met de broertjes zat er echt niet in
04. Ze staan in ieder geval allemaal op één foto
05. De zusjes Guusje, Loekie en Bibi
06. Met mama Billy!
07. Cavia's eten vanaf dag één al mee, zeker groente. Billy is het daar al nooit mee eens geweest, vandaar dat haar dochters op zichzelf wonen Bibi woonde eigenlijk bij Billy en een gecastreerd beertje, maar een paar maanden geleden heb ik ook haar maar weggehaald omdat Billy een beetje geweldadig is
08. Loekie
09. Ozzy
10. Bibi
11. Jackie
12. Guusje
13. Bij een verjaardag horen koekjes De grijze cavia is castraat Tommie. De cavia met het zwarte hoofd is Wikkie, de tante van de vijf.
14. Loekie was net een hond met een te brede stok. Ze hing vast in de deuropening
15. Toevallig had ik ook net een nieuw denkspelletje voor ze binnen. Altijd leuk
Dat waren al weer 15 foto's. Op naar hopelijk nog een mooi aantal jaren met de complete vijfling!
Telpeva
Geplaatst: 07-11-22 15:40
Ohhh wat zijn ze weer leuk prachtige foto's als altijd!
Wat een leuke foto's Knap dat ze zo stil blijven zitten voor de foto. Vroeger renden mijn cavia's altijd weg
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-22 18:52
Bedankt allemaal! Binnen zijn ze heel rustig, buiten moet ik geluk hebben. Daar huppelen ze vaak de verkeerde kant uit om gras te eten en dan kan ik gaan vangen