Hoi

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik hier wat heb geplaatst. Vorig jaar had ik een volgtopic voor mijn drachtige cavia Billy: [BB-ITP] Cavia Billyoncé
De 'baby's' zijn inmiddels al bijna een jaar en niet zo klein meer. De tijd vliegt echt! Het leek mij dus wel leuk om weer eens wat foto's van de caviafamilie te delen. Afgelopen weekend was hun favoriete, volledig eetbare, decor aan de beurt

Even een korte uitleg over de cavia's. Ik heb er nu 11: Wikkie, Bobby en Alfie (bijna 4 jaar), castraten Kareltje (3) & Tommie (2), Billy (1) en de vijf 'baby's' Jackie, Ozzy, Guusje, Loekie en Bibi.
De zusjes wonen nu met zijn drieën bij (tante) Wikkie & Tommie. Kareltje & Billy wonen samen omdat Billy niet zo lief was tegen haar dochters

02. Ik begin met een filmpje van de vreetmonstertjes. Ze lopen zelf de pompoen in en zijn dan even verbaasd, tot ze door krijgen dat het eten is. Dan lichtten de oogjes op en stoppen ze niet meer met eten tot ik ze er uit haal. Behalve Kareltje, Kareltje eet liever blaadjes

03. Dit is Bibi. Ik weet niet hoe ze het doet als kleinste van de vijf, maar ze kan erg breed zitten

04. Bibi is echt een schatje, heel zachtaardig en makkelijk richting de andere cavia's.

05. Moeder Billy. Alle cavia's zijn natuurlijk dol op eten, maar Billy een beetje extra

06. Ozzy

07. Vader Alfie

08. Guusje! Guusje is altijd al veel op de voorgrond te vinden. Ze vindt de wereld heel interessant, gluurt graag over de rand van het verblijf en is heel ondernemend.

09. Loekie. Loekie is de schuchterste van de vijf. Richting haar zusjes is ze wel fel, maar verder blijft ze vaak wat op de achtergrond. Ze vindt mij ook niet zo leuk, maar eten van me aannemen vindt ze uiteraard geen probleem

10. Knappe Tommie. Hij is heel klein voor een beertje, maar hij laat zich niet kennen en heeft gewoon de leiding over zijn dames

11. Kareltje is mijn grote vriend

12. Jackie was aan de binnenkant van de pompoen aan het rukken, daar kreeg hij grotere stukken vanaf

13. Wikkie

14. Knappe Bobby, ook een heel lieve en rustige beer.

15. Tot slot nog eentje van de zusjes

Dat waren ze dan. De caviafamilie