Amber_anne schreef:Wat een mooi tuig heeft Otje aan op de eerste foto
Hele leuke fotos, vooral de twee fotos met zijn drieën op een rij
Ja mooi hè! Is van Levysstuff die foto was echt een lucky shot
Jamiefris schreef:Kijk nou hoe klein Appa was
Ze zijn zo leuk samen en hebben het getroffen met jou en jij met hen!
Ja niet normaal, klein pupke hij is ZO hard gegroeid… en toch is ‘ie ook nog zo klein ofzo haha. En we hebben het zeker enorm getroffen met elkaar!
Boras schreef:Ik vind het heerlijk om te lezen hoe jij over je honden schrijft: liefdevol en respectvol. Daarnaast laat je ze hond zijn. Top
Ik vind het absoluut het belangrijkst dat ze gelukkig en blij zijn! Dat vind ik ook heel belangrijk met Otje’s opleiding, gelukkig is ze hartstikke gelukkig dat ze de hele dag overal mee naartoe mag
En Appa is weer heel gelukkig dat ‘ie op de dagen dat m’n vriend en ik allebei moeten werken lekker met de uitlaatdienst van de buurvrouw mee mag, want z’n beste vriend gaat ook mee, kunnen ze samen rauzen of dat ‘ie bij m’n ouders is, want daar wordt hij verwend en daar is z’n vriendin Ziggy.
Whizz schreef:Wat een prachtig overzicht! De foto waarop je Appa net hebt spreekt echt boekdelen, geweldig. Wat een heerlijk stel, ze zien er super uit.
Whaha ja mini Appa en ontevreden Otje bedankt voor het compliment!
_Mars schreef:Ohh ik vind Otje zo geweldig! Echt leuk om te zien dat ze toch wel kon wennen aan Appa!
Ja is ze ook! En samen zijn ze nog geweldiger! Moet altijd zo om ze lachen.
sas66 schreef:Wat een geweldige foto's! En die koppies.......smelt.
Ja zo lief hè, ben ook elke dag nog verliefd op ze
Wildgirl schreef:Wat een prachtige honden ts en wat leuk dat je ook oog hebt voor de raseigen kwaliteit/liefde voor het rennen!
Ik moest bij te bakfiets foto even aan Sid uit Ice Age denken btw
Veel plezier nog samen gewenst!
Jaaa ze zijn echt heel lui maar even minimaal 1x per dag lekker rennen willen ze wel heel graag, het zijn wel echt sprinters dus ze zijn het ook wel snel weer zat. Maar vooral aan Otje merk je het wel als ze dr ei even kwijt moet als ze los loopt, die gaat dan helemaal LOS. En snél dat ze manoeuvreren door de bosjes zigzaggend, prachtig vinden ze dat. We wonen gelukkig naast een leuk losloop park waar ze heerlijk naar hartelust kunnen rennen, en dan op de renbaan kunnen ze echt racen. Dan zijn ze zó voldaan prachtig vind ik dat.
En dat hebben meer mensen, ze hebben een hoge Sid factor haha. Voor Appa heeft Sid ook op de namenlijst gestaan maar lijkt beetje veel op “zit/sit” dus leek me niet zo praktisch. Maar noem ze wel eens zo hoor haha.
Eleionomae schreef:Wat een heerlijk overzicht
miereneter schreef:Geweldige honden, wat zijn ze leuk!
Dankjewel!
hasufel schreef:Ja, vliegende hond!
Prachtige foto’s ook weer, ook die met z’n drietjes naast elkaar
Heerlijk stel, dat doe je goed!
Nyoooom ja vliegen kunnen ze wel haha. Die foto van met z’n drietjes was echt een lucky shot. Dat doe ik niet nog een keer (sowieso niet, want Appa is alweer veel te groot om zo’n net aflopend rijtje honden te krijgen)
Pippa13 schreef:Super leuk geschreven en wat vliegt de tijd! Otje en jij zijn voor elkaar gemaakt, maar met Appa erbij is het nu helemaal kompleet
Op naar nog meer avonturen!
Ja niet normaal hoe snel de tijd gaat, ik weet nog dat ik Otje’s puppy topic opende… en die is alweer 2,5. En idd nu is ons gezin compleet!
Kom maar op met die avonturen!
Bernoe schreef:Wat een prachtige honden!
Mooi topic heb je ervan gemaakt, leuk om te zien en te lezen.
Dankjewel! Windhonden hebben niet zo’n hele goede naam, als in, veel mensen denken dat ze heel nerveus zijn of dat je er uren mee moet lopen. Maar Ot en Ap zijn beide echt super nuchter. En over het algemeen zijn ze liever lui dan moe haha!
——
Ik heb natuurlijk in de OP allemaal mooie foto’s geplaatst maar dit is meer hoe het normale leven met het stel is
Dus hier een paar fun facts:
Ze hebben een enorme hekel aan vroeg op staan ze zijn dan echt niet uit bed te krijgen en Otje eet meestal ook niet voor 9 uur haha.
Het liefst liggen ze onder een lekker dekentje op de bank of op bed!
Ze zijn beide enorme kroelkonten, Appa is niet zo’n schoothondje maar hij ligt wel graag tegen je aan.
Appa is massief maar Otje is handiger en sneller, en ze heeft ‘m nog prima onder de duim. Al lijkt het er soms niet op
Appa is HEEL gevaarlijk
Hun beste vriendjes zijn een stabij en een boerenfox, de hondjes van de buurvrouw!
Selfie (de boerenfox heeft gewoon een normaal formaat hoofd, windhonden hoofden zijn echt heel smal)
The Creation of Adam; the sighthound edition