5 Juli hebben we afscheid moeten nemen van onze lieve Buddy.. hij werd ineens heel ziek en na 4 dagen hebben we hem in moeten laten laten slapen

1.

2.

Buddy is 11 jaar en 9 maanden oud geworden, we missen hem vreselijk...
En dan Red, Red is in 2019 heel erg ziek geweest, hij had ernstige bloedarmoede waar de oorzaak nooit van bekend is geworden (AIHA ) , hij heeft in die periode langdurig heel hoge dosis prednison gekregen.
Goed, afgelopen november kreeg hij enorme buikpijn en bleek hij alvleesklier ontsteking te hebben, dit was zo pijnlijk dat hij regelmatig flauw viel, dood eng , want je denkt echt dat ie dood gaat dan...
Na een paar weken was dit redelijk goed onder controle , maar hij bleef onfit tonen, hij had een rare dikke hangbuik, dus weer dokteren, bloedonderzoeken wezen zo niets uit, maar hij begon ook kaal te worden...
3.

Weer nieuwe bloedonderzoeken , met nu ook cushing erbij en schildklierwaardes, en daar kwam de aap uit de mouw, door het hoge cortisonen gebruik 2 jaar geleden, is zijn schildklier kapot gegaan, die werkte helemaal niet meer, dus nu krijgt hij pilletjes en ziet er ie weer als nieuw uit

4.

5.

Natuurlijk zijn zijn lieve zusjes er ook nog ,
Loisje:
6.

7.

en Lotus:
8.

Red,Lois en Lotus zijn inmiddels alweer 8,5 jaar oud .... de tijd vliegt om...
Natuurlijk woont ook hun moeder hier nog, Nookie, inmiddels 10 jaar oud en de oudste van het stel..en onze laatste rottweiler..
9.

En dan ook een nieuwe hond, er werd door een vriend van ons, met spoed een (opvang) plek gezocht voor een hond, wegens ernstige gezondheidsproblemen van zijn eigenaar...
Goed, Buddy was er niet meer, dus ik zei hem dat hij hier kon logeren, maar ze hadden al een plek gevonden in R'dam, wat reis technisch veel beter uitkwam..
Tot ik 3 weken geleden de vraag kreeg of mijn aanbod nog stond, want waar de hond zat kon hij niet blijven, en zo kwam Duke in ons leven..
Een heel ander type hond ,die de mensen die mijn roedel volgen, gewend zijn, maar wel een ongelooflijk leuke hond, hij komt uit Spanje, zou nu 3 jaar moeten zijn volgens de stichting waardoor hij in Nederland gekomen is, maar is veel ouder, hij zal een jaar of 7 a 8 zijn...
Zoals het er nu naar uitziet kan hij niet meer terug naar zijn eigenaar en blijft hij bij ons wonen, dat zal binnenkort wel beslist gaan worden, maar voor nu kunnen jullie kennis maken...
Dit is Duke:
10.

11.

12.

13.

Buddy was Nookies maatje en nu hopen we dat Duke een beetje Buddy's verlies wat goed maakt voor Nookie..
14.

Nog een laatste van Djoekie

15.

Op naar een nieuw jaar en hopelijk zijn alle hondjes er volgend jaar nog steeds bij....