Wij hebben 2 heerlijke weekjes achter de rug met onze vakantie bezoekjes aan Zeewolde in week 1 en Port Zélande vlakbij Ouddorp in week 2. Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een ITP topic, dus bij deze.
In Zeewolde niet zo heel veel foto's gemaakt. Mede ook door de warmere temperaturen in de laatste dagen, waardoor we ook wat minder ondernomen hebben. Wel bij Erkemederstrand voor het eerst samen met Arya en ons SUP board aan de slag gegaan, erg leuk! Zeewolde is een vast stekkie van ons, en gaan we nu al een aantal jaren jaarlijks naartoe. Altijd genieten daar!

Ons mid-weekje Port Zélande was ook meer dan geslaagd. Ik zeg altijd dat ik gezegend ben met wonen in Zuid-Limburg, qua wandel mogelijkheden o.a., maar het strand hebben we dan niet en dat is toch wel een groot gemis moet ik zeggen. Ik mis het nu al ontzettend om niet 'even' lekker een rondje strand te kunnen doen en dan zijn we pas een dag thuis weer. Maar we hebben altijd de foto's nog, dus bij deze even een paar highlights:
Het gros van de foto's is met telefoon(s) gemaakt, en door de upload nog erbij is dus zeker niet alles zo mooi online gezet jammer genoeg maar goed haha.
Maandag
Dag van aankomst, dus dat bestaat vooral uit spullen uitladen, boodschapjes doen die we niet zelf konden meenemen en met Arya al wat van de omgeving verkennen, wat resulteerde in een strand bezoekje bij het Brouwersdam strand wat op een steenworp afstand lag van het park. Een lieve vriendin die hier in de omgeving woont - aka Cupcakes/Willemijn - bracht me ook nog even gewoon een lekkere verse bak kibbeling, die ik op het strand heb opgesmikkeld, genietend van de omgeving met Arya aan m'n zij. Arya wist nog even niet zo goed wat ze van de golven moest vinden. Ze is GEK op water, maar water wat je probeert op te eten was wel even bijzonder

Dinsdag
Sup avontuur met het gezin aan het Grevelingenmeer.
Gelachen en Genoten!

Woensdag
De omgeving van Boswachterij Westenschouwen & Strand Westenschouwen ontdekt, samen met onze vrienden - Cupcakes hier van Bokt en haar hond Jip. Tot ons ondergoed en sokken zeiknat geregend in het bos, maar de wandeling droog kunnen afsluiten struinend door de duinen en erna het strand. Jammer dat ik maar 15 foto's kan plaatsen zonder link, want van deze wandeling alleen zou ik het topic al kunnen vullen met 15 foto's haha.

Donderdag
Ochtendje aan het strand van Westenschouwen met het gezin, waar ik woensdag dan met Cupcakes & Jip was. En in de avond met Arya alleen terug geweest naar het strand, bij de vuurtoren in Ouddorp dit keer, waar we na afloop bij Cupcakes thuis langs zijn geweest waar ik weer van mooi gezelschap en een heerlijk bakkie kibbeling heb kunnen genieten. Wederom weer intens genoten deze (laatste volle) dag, en ik denk dat de foto's ook wel weer voor zich spreken.

En uiteraard bestonden onze dag indelingen uit meer als wat ik alleen hier schrijf en aan foto's plaats. Heerlijke quality time met het gezin gehad, veel spelletjes gespeeld tussendoor, etc.
En zoals al eerder gezegd, het strand Kis nu al enorm - al is het ook wel fijn om niet meer OVERAL zand te vinden. De auto moet nog een nodige poets beurt ondergaan ergens in de komende dagen; kijk ik niet zo naar uit

Maar echt, genieten was het. Take me back please!