Dalmatiër Pup Dobbel!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 09:18

Fosco schreef:
plutolover schreef:
Ik vind dalmatiërs zo leuk. Alleen kwa energie en beweging kan ik ze het niet geven wat ze nodig hebben dus begin ik er niet aan. Het zijn best energieke honden die lekker op pad moeten

Al zeggen ze dat van Duitse herders ook. En mijn eigen herder is best lui.. nog nooit zo luie herder mee gemaakt haha en nee ze mankeert niks


Mijn Dalmaat heeft echt een aan en uit knop. In huis de meest luie hond ever. Ik moet haar echt aanlijnen om mee te gaan en zodra we buiten zijn kan ze uren lopen/rennen/spelen/werken zonder moe te worden. Ze is wat dat betreft heel veelzijdig. Iedere dag een paar uur op pad? Geen probleem, een keer een week alleen maar wat blokjes om? Ook helemaal goed. Ik denk persoonlijk dat Duitse Herders energieker zijn en meer werkdrang hebben dan Dalmatiërs. Die willen vooral gewoon lekker de clown uithangen, meters maken en veel slapen :')


Klopt maar mijn herder is precies zoals jij je dalmatiër beschrijft hahaha. We wouden laatst het fietsen op pakken, toen ze nog jong was wist de hele buurt het dat we gingen fietsen. Nu denk doe het zelf maar. En super oud is ze nou ook weer niet

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-22 15:52

Wat een leuke reacties, dank jullie wel! <3

@Cayenna: ja klopt! :D Ik moet er nog een keer foto's van maken maar je ziet echt 1 t/m 6 qua stippen. :')

@plutolover: mijn ouders hebben ook zo'n boxer! Gaat enkel 's morgens naar het bos en de rest van de dag slaapt ze en wil ze nergens meer heen. :') Als je dan aankomt met een riem gaat ze snel in haar mand liggen. _O-

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Dalmatiër Pup Dobbel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 16:01

Wat een leukerd is Dobbel toch <3. Naam blijft ook echt geniaal.
Prachtige foto's allemaal.

hoefnageltje
Berichten: 479
Geregistreerd: 28-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 16:04

Dat streepje over zijn neus <3 .

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Dalmatiër Pup Dobbel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 16:07

Wat een leukerd zeg, wat ben jij toch een gezegend mens :)