Thelma is een beetje een medische pechvogel. We hebben haar twee jaar geleden geadopteerd en gezien ze de dierenarts zo'n leuke kerel vond, heeft ze meteen een abonnement genomen. Rotte tanden die getrokken moesten worden, huidtumoren verwijderd, losse knietjes... ze slaat er zich blijmoedig doorheen en is een vrolijk fretje.
Nu hadden we voor dit weekend enkele dagen hotel in Noord-Frankrijk geboekt, toen Thelma ineens diarree kreeg. Ik vertrouwde het niet en de dierenarts bevestigde: een grote tumor op haar milt die haar darmen in verdrukking bracht, vandaar de diarree. Die tumor moest er dus zo snel mogelijk uit. Haar net geopereerd achterlaten bij de beesten-babysit, zag ik echt niet zitten

Haar geopereerde buikje

Haar hoekje op de hotelkamer

De meeste tijd heeft ze al slapend doorgebracht, rustig herstellen van de operatie. Maar de laatste dag was ze helemaal fit en had ze zin om iets te doen. Dus zijn we het strand gaan verkennen. Ze vond het echt mega leuk, lekker wandelen over het strand. En toen ze de zee zag, liep ze echt recht de golven in

Na een kwartiertje vond ik het wel mooi geweest en heeft ze de rest van de wandeling in haar draagmandje in haar slaapzak doorgebracht. Mét fretje op hotel gaan was niet echt het romantische weekendje dat we in gedachten hadden, maar het is zeker voor herhaling vatbaar als we zagen hoeveel lol ze had op het strand